2011年7月4日星期一

清貨行動: ACTION 35

原來對上一次出清貨文已經係2個月之前,唔怪得之今次清O左咁多野啦,整相時都嚇O左自己一跳,HAHAH....


BIORE EYE & LIP MAKE UP REMOVER

--一向用開又平又卸得乾淨,KEEP住長用..

BENEFIANCE WRINKLE RESIST 24 BALANCING SOFTENER

--年初冬天試完之後擺埋O左,到最近拎番出黎,估唔到夏天用都OK喎,幾夠保濕又LUP..

PERFECT MATTE 控油淨顏泡泡

--好O岩夏天用既CLEANSER,泡沫好CREAMY夠密,洗得乾淨夠清爽,只係每次要用上3-4泵,一枝好快玩完...

ETUDE HOUSE PERCIOUS MINERAL BB CREAM SPF30/PA++

--已經用完晒2枝,終於清晒啦,YEAH!!!!!其實佢真係幾好用,COVERAGE OK但唔會焗身,只係用得耐都有D悶想轉JE..

SOFINA AUBE COUTURE DESIGNING PUFFY CHEEK

--好閃好靚既胭脂色不過海棉頭其實都索唔少POWDER,所以佢用得好快,3個幾月就冇晒啦,唔太抵用!!但O岩晒D鐘意成日轉新野既人..

SKINPEPTOXYL SKINLIGHT透明質酸深層保濕精華

--好用既保濕精華,透明質酸我覺得好O岩打底用,所以我唔鐘意太杰身,稀身少少按摩下最好..


KONAD AQUA LOTION

--好辛苦先用完呢枝野,超香又唔夠保濕,好在唔使錢,佢都係出印甲野好過啦..

NEOGENCE HYALURONIC ACID HYDRATING OIL-CONTROL WATER GEL

--超正既水珠CREAM,冇香料又夠爽身,夏天用好FRESH..

DR JART+ V7 TURNOVER BOOSTER

--又係夏天O岩用既TONER/ESS,清爽但保濕,都係冇香料..

JOHNSON'S OXYGEN FRESH GEL LOTION

--GEL狀BODY LOTION,好保濕,搽完快吸收晒,唔怕會整到落D衫度...


ISAWORKSHOP DEEP CLEANSING WATER

--卸妝度一般既卸妝水,我多數用黎作DOUBLE CLEANSING,應該唔會再買..

BIOLANE MOISTURIZING CREAM

--一枝可以搽面同身既CREAM,非常溫和又滋潤,濕疹皮膚都用得..

ISAWORKSHOP DEEP CLEANSING CREAM MASK

--十分溫和既CLEANSING MASK,係CREAM狀唔會乾既,我覺得比較O岩冬天,有少許滋潤同時又有清潔作用...

SOFINA AUBE DESIGNING LIQUID EYELINER

--用O左有2年時間既LIQUID EYELINER,毛筆狀好易HANDLE,補妝用都好方便,亦都好實色,只係份量方面要小心控制..

NEOGENCE WHITENING ESSENCE (SAMPLE)

--水狀美白精華,幾保濕,不過美白效果就唔算明顯...

AMIZ ACNE GEL NO.1

--已經用O左2罌啦,充滿香薰味既暗瘡GEL,唔會整乾皮膚但有效消炎,敏感皮膚都O岩用..

THE BODY SHOP TEA TREE OIL MASK

--BODY SHOP入面我唯一買完又買既產品,雖然佢已經貴O左好多,不過對於我皮膚唔STABLE多粒粒時消炎好WORK,亦都唔會令皮膚變乾,好好用..


LUCIDO-L透明質酸噴霧

--用完又買既HAIR SPRAY,對於成日處於一頭亂草既我,朝早冇O左佢唔得..

MELVITA水仙美白精露

--香薰有機愛好者必試既TONER,好保濕仲可以當MASK敷,有舒緩降溫作用..

SOLANE防水眼紙膠筆

--又平又易畫既EYELINER,雖然我搽O左佢都唔係100%唔溶,但已經比大牌子好得多,不過我鐘意用實色既多過有閃..

COMVITA FIRMING EYE GEL

超爽身既EYE GEL,怕LUP同易生油脂粒既SIS不妨試下佢,咪睇佢細細枝,但都用到差不多5個月..


MANDOM卸妝水

--我最早第一枝用既卸妝水就係呢個牌子,其實佢都唔錯,只係而家愈出愈多,就變O左比下去..

LANCOME 全方位瞬白亮肌精華素

--雖然係LOTION狀,不過都唔會好LUP,夏天有時搽完佢都夠,幾保濕,而且佢去印美白功效好WORK,果然係皇牌產品..

VITA GREEN OS21 ICE MASK

--滋潤成份偏高既MASK,比較O岩皮膚較乾或者成熟皮膚用,敷完即刻有光澤同補充養份,夏天放雪櫃用仲正..


ORGANIC NATRALOX HYDRATING SERUM

--可以抗敏同時保濕既ESSENCE,雖然唔平,不過佢係除O左補水仲可以改善膚質,貴D都抵..

ZA PRESSED POWDER COMPACT

--用O左好耐既乾粉餅,得1個色,雖然話係透明,不過搽上去O個下都幾白,好在同我膚色都仲MATCH到,用黎補妝都OK,但冇咩COVERAGE..

AMIZ 有機乳香花水

--我好鐘意既乳香味道,市面比較少呢款花水賣,可以抗皺又夠香,夏天噴下就最醒神...

NEOGENCE WHITENING LOTION (SAMPLE)

--水狀TONER,我覺得佢保濕功效比美白出色好多..

HEROINE MAKE 濃密捲曲睫毛液

--超防溶既MASCARA,VOLUMN效果亦都唔錯...

MULTIBERRY YOGURT REPAIR PACK (SAMPLE)

--好香既士多啤梨味道,用完皮膚好SMOOTH又SOFT,正!!

RENE FURTERER高效保濕洗頭水(SAMPLE)

--一枝只夠我用3次到,都幾乾淨清爽....


LEADERS CLINIC 激潤膠原蛋白保濕潔面泡

--超大枝既CLEANSER,斷斷續續用O左我半年時間呀,起既泡好CREAMY,過完水一D都唔乾,但如果你係鐘意洗完乾淨到啜手既就未必O岩用啦..

JEALOUSNESS 玫瑰眼唇卸妝液

--好香ROSE味,卸妝力其實一般,因為防水MASCARA唔可能一次過卸除,但就幾保濕..

EMINENCE ROSEHIP WHIP MOISTURIZER

--敏感皮膚用既清爽CREAM,夏天用一D都唔LUP,好好用..

EMINENCE STONE CROP WHIP MOISTURIZER

--都係敏感皮膚用,但比較滋潤,不過都唔油既,只係比較O岩皮膚乾既人OR夜晚用..


COMVITA PROTECTIVE DAY LOTION

--質感滋潤同推開就變得爽身既CREAM,夏天幾O岩用...

COMVITA REPLENISHING NIGHT LOTION

--同DAY CREAM差不多,不過感覺潤一D..

LA ROCHE-POSAY EFFACLAR K

--對敏感而起既粒粒好WORK,一枝用到2個幾月,幾抵用...

NATURE & CO VITAL PURIFY MASK

--用完又用既MASK,我當佢CLEANSING多過FIRMING,用完皮膚好白滑O架..

沒有留言 :

發佈留言