2011年7月12日星期二

不知不覺修O左你...

節食、運動係減肥修身既不二法門,不過懶過鬼又日日坐O係張OFFICE椅唔願郁既我,當然係鐘情於不勞而穫既減肥方法啦;如果話你知有隻CREAM晚晚按完去瞓,就可以不知不覺將難瘦既臀腹位FIRM晒,你都一定心郁郁想試下..


COLLISTAR INTENSIVE ABDOMEN AND HIP TREATMENT NIGHT

晚間臀腹緊緻霜

$420/250ML@莎莎

採用幹細胞原理,含豐富咖啡酸的紫錐花幹細胞不但能有效分解脂肪、減少皮下脂肪積聚,更可以防些膠原蛋白分解,排水消腫。再配合頂尖科技研製而成的Micro-Patch®,能夠留住活性成分,傳送有效成份至肌膚底層,並於晚間漫漫釋放,形成一層透明膜包裹著身體,從而有效重塑誘人曲線。用後肌膚更顯光滑細緻,身體線條更纖幼、緊實....


淡綠色CREAM狀,推開見到D好細既粒粒,味道都幾清香...

緊緻霜主要係用腰腹位同HIP位上面既"CALL"機肉,呢D位置好難減亦都好難FIRM,市面亦都好少FIRMING CREAM係針對呢PART O架!!


輕輕打圈按摩至吸收,唔需要特別用力,通常我用一粒車厘子份量就足夠..

初初按時係會有D白色,但只要按1-2分鐘就會變透明,唔使擔心會整污漕件睡衣...


不過按完過一陣,皮膚就開始有D痕同泛紅,仲FEEL到有D熱添!!睇番成份先知原來有紅辣椒,而且說明書亦都有提過出現呢D情況係正常既,只係你住忍手唔好"R",過得十幾分鐘又會冇事,你就當佢係BURNING FAT既過程就OK O架啦!!!

P.S. 所以用完記得記得洗手呀!!!!


用O左差不多兩個星期時間,托賴條肥腰叫做有番D曲線出黎,腹位最明顯,因為前幾日係經期前我個肚腩都冇特別漲,仲幾平坦下,應該都係晚晚搽佢既功效^^果然係O岩晒懶人用,搽完就瞓,YEAH!!!

沒有留言 :

發佈留言