2011年7月26日星期二

動手DIY: TRUE SKIN瘦面補濕療程

俗語說得無錯: 在家千日好!!!已經變身宅女一段時間既我,雖則極度貪靚但又懶,大熱天時唔想出去SALON做FACIAL,但又想KEEP住之前去BEAUTY FOREVER瘦面(重溫按此)既成績,唯有出動呢SET法寶黎個DIY TREATMENT啦...


TRUE SKIN NON-NEEDLE RENEWING TREATMENT SET $1,980

(12枝SERUM,12片MASK,1枝GEL,1枝CREAM)而家有PROMO仲有1枝CLEANSER,1枝TONER同1枝DAY PROTECTION送,呢個價錢真係好抵!!!!

雖然佢可以當普通SKINCARE搽,不過亦因為佢份子細超吸收同補水,亦可以當TREATMENT使用,我今次就用佢做O左個瘦面補水TREATMENT啦...


準備既工具好簡單,只要一隻碟同牛骨就可以,加上1枝RENEWING SERUM..
首先倒上大半枝SERUM在碟內,以牛骨沾上...


就可以開始進行按摩,分左右面從中間向外推,要用少少陰力...


再按淋巴位,兩邊頸側向下推至鎖骨附近(呢PART好重要,如果你好似我咁水腫好勁,可以按耐少少)..

再用牛骨尖位按鼻側同眼下方,可以去黑眼圈,最後輕輕按額頭就完成啦..


一般我會按到D SERUM用晒為止,需時10-15分鐘到,按完面會有少少紅,但去水腫真係一流,輪廓係會出番晒黎,個人覺得KEEP住一星期做1-2次已經OK..


做完瘦面就要補水啦,RENEWING MASK一片有好多ESSENCE..


質地有少少厚度,但非常貼面..

袋入面既ESSENCE仲可以搽埋頸位敷添...


20-30分鐘之後,就可以過水啦,見到皮膚係超滑而且水份好足呀!!!


呢個時間就要即刻搽野做好鎖水,搽上早前瘦面用剩既既RENEWING SERUM,稀身GEL狀質地,只要輕按幾下已經吸收晒(佢仲可以搽埋眼位O架!!!因為份子非常細)


再用上GEL狀好爽身既RENEWING ESSENCE GEL,平時日頭只用佢都足夠,怕LUP既人一定會鐘意,搽完好保濕,但唔會起屑,放心...


不過做完TREATMENT都係搽埋RENEWING CREAM補少少油份好D,平時我多數晚上先搽佢,同GEL以1比1既比例溝均搽面,爽身得黎唔乾,開冷氣都夠...


當然唔用佢做TREATMENT既日子,係可以當日常SKINCARE搽,只係份量用少一D;另外佢亦可以配合導入機使用,咁多用途,教我如何不愛它^^



沒有留言 :

發佈留言