2011年7月28日星期四

ENCORE再ENCORE: KILO OFF針對磅數組合

正所謂"減肥尚未成功,同志仍需努力"!!!!話咁快夏天已經過O左一大半,不過我既減肥成績依然停滯不前,原因好簡單,就係因為我受唔住美食既誘惑,所以好不容易減O左幾磅,話咁快又返番黎...


早前用過好WORK既KILO OFF原來新推出一個針對不同磅數既食用方法同療程,好似我過120磅既人士,可以選取每樣產品各一款...


包括KILO OFF 24、美肌瘦身果汁沖劑、瘦身果茶、瘦身咖啡


食法好簡單,頭15天早晚餐前服食2粒KILO OFF 24膠囊,之後10天飲用瘦身果汁...


由於瘦身果汁係每天一包,所以可以選擇食用最豐富或者外出食前既一餐前飲..


瘦身咖啡味道香濃,去水功效非常好,所以我一般會早上配咸餅/麵包一同食用,飲完1小時內係會去多O左廁所,因為要排水嘛!!!!


另一款瘦身果茶我覺得飽肚功效出色D,所以會下午茶時間飲用,淡口既香甜味道最O岩TEA一TEA,配甜點最PERFECT!!!

KILO OFF我已經唔係初次服用,但當療程咁連續25天一次過試晒所有產品就係新嘗試,效果係比分開食有效得多,尤其覺得KILO OFF 24最WORK!!頭15天服用膠囊同瘦身咖啡/果茶,胃口比平時幾乎少一半,而且當天若果進食油膩食物,會去多2次廁所,排便量亦都增加(不過唔係腹瀉),所以只係兩星期時間,我已經減O左4磅..

隨後10天服用瘦身果汁,去水情況有更加好,肚腩比之前平坦D,但磅數就維持不變。我相信要達到我心目中既理想磅數,係需要多服食1-2個療程,最近見有KILO OFF團購可以55折(詳情按此)入手,優惠去到8月6日咋,睇黎要買番SET先得啦..




沒有留言 :

發佈留言