2012年2月17日星期五

搶先試法國OENOBIOL: TOPSLIM瘦身輕燃飲(兩星期篇)



有別於普遍外國女性豐滿身型,法國女士們大多保持著纖瘦窈窕體態..
源於對生活態度同美麗既追求,除O左飲食作息習慣之外,配合適當既補給品,亦有助維持同改善現狀..



貴為法國第一營養美學專家:
OENOBIOL一直高據法國口服美容品牌第一位,以天然元素生產出不同系列..
早於去年已經登陸台灣市場,今年3月初帶同護膚、纖體、逆齡系列進駐香港啦..

護膚系列: EYE CONTOUR 亮眼去圈、SKIN PURIFIER 淨顏嫩肌
纖體系列: TOPSLIM 瘦身輕燃飲、REMODELANT 腰臀速纖、AQUADRAINANT 重塑美腿
逆齡45+系列: FLAT BELLY 平坦小腹、WATER RETENTION 去水速纖


除O左TOPSLIM之外,全部都係製成丸裝,方便進食..
以天然植物提煉既都係SUPPLEMEMT,而不含藥性,所以大家可以放心長期服用..


針對我肥到爆既身形,今次我試既係TOPSLIM 瘦身輕燃飲..
成份有天然綠茶精華同瓜拿納GUARANA(含有咖啡因),可以增強脂肪代謝同增加熱能消耗..
服用12週後,腹部脂肪比原先減少7.7%


一盒有14包,一日一包..



每包只有10千卡,熱量非常低...



服用方法好簡單,只要將一包倒入1.5公升清水中..
待溶解後就可以飲啦...


只要輕搖幾下,粉未係會慢慢自動溶於水中,唔使擔心會"痴"晒O係樽底..
飲用時間冇定,只要一日之內飲晒就可以..
味道酸酸甜甜好好飲,唔太濃..
平時我會早上返工時沖定,之後慢慢飲,放工前一定飲得晒..
所以最好買枝1.5公升既水,方便自己因份量...

服用頭3日我覺得排便量有明顯增加,不過之後又回復正常..
進食份量同平時差不多,不過新年後遺症勁食糖果禮盒既現象幾乎戒晒..
兩星期後只輕O左1磅,但個肚無咁脹住(應該係過年食滯O左),腸胃舒服D..

至於身體吋數,腰同HIP都少O左1CM...WOW...
正所謂瘦腰容易減HIP難,我仲要無做任何運動,真係好驚喜...

想知我食晒成個療程既效果,記得留意我既UPDATE啦...^^

沒有留言 :

發佈留言