2012年2月10日星期五

HITACHI HADACRIE後續篇: 詳細使用心得+TIPS分享



由新鮮滾熱辣第一手拎到HITACHI HADACRIE CM-N8100BF,到現時已經連續用O左近2個月..
身邊好多朋友都對佢好有興趣,耐何一直唔見有"電視框",大家都未捨得入手住..
今篇就等我再詳細分享,希望比買O左但仲未熟點用,或者未下定決心買既你,作為參考啦..




4個STEPS.
每個STEP我會用上不同既TONER..
其實係有原因..


STEP1係導出..
將皮膚污漕既野帶走..
所以愈水愈清爽既愈好..



平時所有STEPS都係由下向上,由內向外推..
不過STEP1導出我會O係死皮多、特別污漕既地方打圈..
效果係好好多..


CLINELLE呢枝夠便宜,而且都OK溫和..
最重要係佢好清爽..
做足2次STEP1,化妝棉真係導出好多污漕野O架..


PREMEDIAL係我用O係STEP3既,不過亦都示範下將佢用O係STEP1係咩效果..
係咪同用CLINELLE差好多??
主因我覺得係PREMEDIAL好保濕,而且質地偏潤..
呢款TONER係唔太適合做導出..
仲要價錢唔平,當然留黎做導入好啦...

STEP2係唔需要用化妝棉...
所以TONER最好揀保濕型但有少少GEL狀..
咁樣搽上面唔怕周圍滴...
分佈會平均D..




MIOGGI TONER係杰身少少,可以輕易搽勻全面..
佢幾保濕,但都仲算清爽..
用黎做STEP2最O岩.
碌完係完全吸收晒,不過我習慣會過水OR用TONER再抹下..
因為會有少少LUP..


STEP3係要用高保濕但水狀TONER..
PROMEDIAL真係好正..
平時我多數STEP1+3就算,所以STEP3要用枝好既...
你可以揀美白、消炎TONER都得,睇皮膚需要,但質地一定要水..

至於STEP4我多數用PAPER MASK..
仲要係敷住黎碌..
紙質就一定要貼同精華要水狀夠多...
LOVE MORE(粉藍O個隻)、我的美麗日記、森田潤之戀都唔錯..
夠平又唔會敏感..
但記得STEP4一星期只可以用1次咋...

睇完有冇唔明??我總結下啦..
STEP1: TONER要清爽+水狀,污漕位可以打圈推..
STEP2: TONER要杰身/偏GEL狀,保濕但要清爽..
STEP3: TONER要水狀,高效用如美白、清炎、滋潤等等..
STEP4: 貼又多水狀ESS既PAPER MASK(你亦可用水狀/GEL狀ESS做)..

大概係咁啦..
如果你都係懶人,我覺得至少要做個STEP1+3
所以買1枝清爽+1枝滋潤既水狀TONER係基本..
價錢唔一定要貴,尤其STEP1,但冇酒精同溫和係最好^^



沒有留言 :

發佈留言