2012年2月9日星期四

ME! CLUB X BOBBI BROWN冬日補濕教室


最近少試用既日子樂得清閑,可以逐少出下自己想分享既東東,實在爽得很!!!!
早兩日無聊玩手機時,才發覺過年前參加既BOBBI BROWN活動上影O左D相..
就咁刪掉有點兒浪費喎!!不如出篇文講下啦..


主打介紹係EXTRA晶鑽保濕修護系列..
雖然我有D奇怪點解一月先推出,因為濕度都開始高番..
不過春天都係易敏感既季節,係好需要特別修護既..
敏感肌既我絕對明白..



新出3款產品包括日霜SPF25、晚霜同精華..
質地係頗潤而且需要時間吸收,可能要皮膚好乾、易敏感或者極乾燥時用..
不過其香薰成份我就好鐘意,尤其晚霜既YLANG YLANG,好少SKINCARE會有而且味道咁濃..
單係呢點,就算明知佢好潤我都會比佢吸引到去買,最多留番好凍,或者搽薄D囉:P


身為礦物粉FANS既我,當然要試埋新出既無厚輕煙礦物粉 SPF15啦..
有用過MINERAL FDT既朋友,應該知道要買一隻好用又O岩用既礦物粉唔易..
雖然家中已經有4盒MINERAL FDT,不過呢個試完我都有心動想去買..
因為佢真係好薄身又O岩色,就算當時我有化妝仲有少少油,再上佢都冇一撻撻,實在係好正....
如果新手想買礦物粉試,真係可以考慮下佢...
$360唔算貴..


5色SHIMMER BRICK絕對係BOBBI BROWN既皇牌產品..
相當好多人都認識..
今季推出ROSE GOLD系列,色澤好O岩亞洲人使用..
雖然我一向對SHIMMER產品有D抗拒,但試用過後都覺得唔錯..
有光澤但唔會好閃,顏色又自然..


最後送出既GIFT好O岩我心水..
有我愛既YLANG YLANG味晚霜...YEAH!!!!!!
仲有ROSE GOLD系列LIPSTICK & LIPGLOSS..


今季化妝品好多ROSE色,易用又靚..
相信你都會忍唔住買一兩件番屋企...^^

http://www.bobbibrown.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言