2012年2月23日星期四

後會有期之GLOSSYBOX(2月份分享)



1月中時先出席GLOSSYBOX既LAUNCH PARTY..
估唔到早幾日就得知佢要暫時撤出香港既消息..
可惜係有既,不過認清方向再搞都未嘗唔係一件好事..
亦都可以比大家冷卻下GIFTBOX既熱潮,諗清楚先決定訂唔訂...



2月份GLOSSYBOX成O左離別之作,但點解會變O左桃紅色O架???
我都係鐘意1月時淡粉紅色夠ELEGANT,而家咁同其他BOX一樣色喎!!!!




講番個BOX先,其實呢個係FACEBOOK GAME抽中既獎品..
唔係朋友話我知出O左名單我都唔知..:P
好在拎得番,HAHAH...




今次既產品牌子我幾滿意,不過驟眼睇D SIZE又真係細O左D...




APIVITA CUCUMBER MASK (1包) & HONEY LIPBALM

早於APIVITA初初入香港時我已經係佢既FANS..
當時連續好幾年都有買佢既X'MAS MASK SET,所以大部份既MASK我都用過..
只係近年佢加幅大多先無再買,不過佢D產品真係好好用...
今次仲有機會試下個LIPBALM添...




KERASTASE CHROMA RICHE SHAMPOO & HAIR MASK

同系列既洗頭水同HAIR SPRAY都有用過,係幾O岩染O左髮既人用...
不過HAIR MASK就未試過,細細罌都夠我用1-2次...


PREMIER BODY BUTTER

以色前尊貴品牌,我想試佢D產品好耐啦..
最近我都買O左佢既SHAMPOO用,等我用一排再分享下先..




CLARINS INTENSIVE WHITENING SMOOTHING SERUM

以為佢好細枝??原來10ML已經係貨裝既1/3啦,所以佢都唔平O架!!!
早晚用應該都可以搽2-3星期...
O岩晒可以夏天前做好美白..

另外仲有盒內品牌既一些優惠,仲有LEONIDAS朱古力COUPON添..^^
希望未來日子GLOSSYBOX可以再回來啦...

沒有留言 :

發佈留言