2012年2月15日星期三

BENEFIT首枝液體粉底HELLO FLAWLESS: 發佈會篇


平時參加各大美容品牌活動..
真心講覺得BENEFIT係最有創意既一個...
產品、活動主題、內容都有趣又特別..
今次係BENEFIT首枝液體粉底HELLO FLAWLESS既發佈會,就睇下黎緊有咩驚喜...



坐火箭上太空,同新出粉底有咩關連??
答案係充滿OXYGEN提升保濕因子既粉底,到太空都O岩用.
真係GIMMICK十足...


9種顏色既
HELLO FLAWLESS OXGEN WOW SPF25/PA+++同時亦有粉餅可供選擇..


開場時兩位瘋狂科學家好搞野...
搖身一變原來係BENEFIT創辦人JANE FORD女兒同姪女:
MAGGIE & ANNIE
又靚又SLIM既兩位,唔講我真係以為係TWINS:P


仲即場示範個簡單妝容...
用上THAT GAL+POREFESSIONAL修飾..
HELLO FLAWLESS OXYGEN WOW粉底同粉餅...
POSIETINT用於BLUSH & LIPS..


BENEFIT既活動點會咁簡單就完先得..
9位靚仔穿上太空人裝扮出場..
由STAFF即場脫衣: WOW...大家都好亢奮,HAHAH...


正裝上身,當然要搵9位新娘舉行SPACE WEDDING啦...


冇深情一吻(如果有MC應該撲O左上去先...AHAHA..)
大家擁抱完之後就同MAGGIE & ANNIE影個大合照...


興奮尖叫完,就到我地試色時間啦..
9種顏色真係花多眼亂..
單係要COOL/WARM色都諗O左我好耐..
雖然我一向係用最淺色即係IVORY,不過家中已經有好多同色..
有時皮膚狀態麻麻,都想用深少少有比較好既COVERAGE..
所以揀O左CHAMPANGE^^




拎走呢個火箭GIFT返屋企(唔係上太空...)


想知好唔好用,就要留意過幾日出既試用啦...


P.S. 本MEMO PAD好靚呀,我要諗下點用先(我唔會拎番公司O架,哼!!)


http://www.benefitcosmetics.hk/

沒有留言 :

發佈留言