2012年2月28日星期二

全新ESTEE LAUDER水潤亮澤修護粉底SPF15/PA++

 
最近天氣反覆無常,唔好話身體難以適應,其實皮膚亦都係..
出粒粒、乾燥、甩皮、泛紅都係我近日黎既寫照,連平時愛用既BB CREAM都被我擺埋一邊..
需要既係遮暇度會高一點而且有修護作用既粉底..



正在搜尋既時候發現,原來ESTEE LAUDER於尖沙咀海港城舉行【水凝無瑕妝容全體驗】..
有得試最新出既FUTURIST MOISTURE-INFUSED MAKEUP SPF15 PA++..



仲有首席化妝師LEO WONG親自操刀添...
我又點會放過咁難得既機會...
試既當日天氣又濕又熱,不過搽上面都好貼服喎..
唔會浮粉亦都好自然..



搽埋BLUSH同LIP就完成啦...



即場仲有個小測試添..
未搽粉底前濕度係51%,搽完升到87%呀,勁!!!
揀完色我即刻帶佢番屋企自己試下先..


水潤亮澤修護粉底SPF15/PA++ $380/30ML
質感絲滑輕盈,卓越的保濕配方能活化亮膚..
帶來細緻柔滑及緊緻功效,無瑕青春妝容更勝從前..



#63 COOL VANILLA
質地好水潤,但有一定遮暇度..
顏色自然唔會死白,推開好有光澤感...



如我開頭所言,我皮膚有泛紅又乾燥...
用SPONGE薄薄上一層粉底,已經即時見遮到8成..
不過用時呢幾日都幾凍,再搽埋碎粉其實只係O岩O岩好..
相信等天氣回暖用,保濕功效會仲明顯..
不過我好BUY佢薄得黎又遮到紅,唔錯!!!

http://www.esteelauder.com.hk

沒有留言 :

發佈留言