2012年2月21日星期二

BENEFIT首枝液體粉底HELLO FLAWLESS: 試用篇


記得月初時出席了BENEFIT首枝液體粉底HELLO FLAWLESS既發佈會嗎??
當日各位女士們經過開心又興奮既一連串活動之後..
每人都拎住袋火箭型禮物走...
有新玩具我就身痕,所以急不及待隨即開黎試用下先..

我揀O左隻自然色--CHAMPAGNE
COOL色偏黃,對於我易泛紅既肌膚有遮蓋作用..
質地非常水,易推開...


HELLO FLAWLESS OXGEN WOW SPF25/PA+++ 30ML(9色)





如果用手上,對於我黎講係明顯深O左(不過當日我自己係想揀隻深少少既色)
再用SPONGE推薄,就會變得自然好多,同膚色比較MATCH..

無油份既粉底初時以為佢會好乾..
雖然而家濕度高,不過其實皮膚仍然好易缺水..
不過搽O左佢唔單止冇繃緊感覺,而且仲好保濕添,就算皮膚有甩皮照用都可以..
打破O左無油=乾既一貫迷思..
大部份皮膚都好O岩用,尤其O係乍暖還寒既日子添....


BENEDIT HELLO FLAWLESS SPF15


粉餅可以有不用既用法.
掃: 全面定妝/透薄效果..
海棉: 重點遮暇...


粉質好幼細,唔會太厚,而且幾貼服...


我鐘意用佢重點印O係鼻同下巴,遮毛孔同紅印一流,唔使再用遮暇膏都OK..
不過要注意唔好一次過搽太多,逐少印會比較自然...



左: 化好底妝..
右: 全妝完成..

我已經用BB CREAM用O左好多年,粉底只係偶爾先會搽..
不過呢枝粉底液真係好水,而且無油配方唔怕用O左會出粒粒..
日日用之下,已經比我用O左1/4啦(係我搽得太多嗎???HHAHA...)
唯一缺點係佢遮暇度唔高,因為好透薄,不過ON TOP再加粉餅就GOOD FIT啦..


產品3月就會有售,想買既SIS要留意啦^^
http://www.benefitcosmetics.hk/

沒有留言 :

發佈留言