2012年2月6日星期一

茶袋推介: 養生健康飲品


家中一向日沖兩大壺普洱,養成我從小以茶代水既習慣,俗稱"茶袋"一個..
討厭飲淡而無味既水,但同時亦不太喜歡飲甜既飲品,..
而大部份既茶我都鐘意飲,唔太澀口就得O架啦..
最近我就買O左以下幾款茶,養生又健康,每日輪流飲下...



田園牛蒡茶
$57.X/一盒24包@萬寧


獨立包裝好方便,入面有細粒既牛蒡..

飲用牛蒡茶已經有好幾年既時間,不過多數係飲下停下咁..
片裝、大粒裝、細粒裝既我都飲過..
味道上基本係一樣,不過太碎可能要浸泡耐少少先出味而已..

由於本人水腫好嚴重,我覺得定期飲用,去水係真係唔錯,而且對健康都好...


韓國粟米茶
$15.X/一盒15包@卓悅




好大包茶..


每包可以沖2-3次..
入口有D爆谷味,好似日本玄米茶咁,分別係日本用米,韓國用栗米黍..
飲開茶既會覺得幾好飲,我覺得有D消滯功效,空肚飲亦唔傷胃..
而且價錢平,應該會再回購...


黑糖四合一薑母茶
$75/一包12粒@C竇


好大粒呀....
一粒加500-600CC熱水沖/或者加水煲溶晒就OK啦..
好好飲,唔太甜但好有薑味,夠辣,真係有好多薑片O架,仲有桂圓同紅棗..
女性周期前飲用最O岩,不過冬天飲都好正,飲完成個人好暖O架!!!
亦都可以加湯圓/番薯煮做糖水..

P.S. 怕辣人士可能唔太O岩,因為飲到底都幾辣下..


五合一牛蒡茶
$75/一包12粒@C竇


呢款個味因為係冰糖底,相對上清甜D..
牛蒡、枸杞、紅棗、蟲草都係有清熱健脾功效,相信飲O左腸胃會好D..
而牛蒡去水亦都好好...
佢比田園牛蒡茶多一份清潤感..

一粒粒既台灣茶實在好好飲,而且材料十足,所以我襯佢再開團又再訂過..
今次會訂埋四物飲添^^

沒有留言 :

發佈留言