2011年12月8日星期四

REENEX高效膠原自生組合療程


以我這個年齡來說,化妝後既肌膚都總算見得下人,不過落妝之後,就真係有苦自己知..
毛孔粗大、缺水、乾紋、敏感、甚至開始鬆弛...
都係肌膚老化,流失骨膠原所引起既問題..
要解決,唯有令膠原自我增生,因此要到REENEX走一轉..

 

上圖所見係二十歲既肌膚,三角紋理好明顯..
下圖係我面上皮膚最好既地方,不見天日既腮位...AHHA.....


 

之後就到恐怖既地方啦..
鼻位--我一向既重災區,角質超厚、缺水、仲紅O左添...
面頰--好一D,不過都係角質厚,仲有斑點問題...


 

了解皮膚之後,就開始入房進行療程啦..
因為我SKIP O左第一個CPS,所以卸妝後佢同我做一個簡單既PEELING先...


 

開始做冷凍光學膠原自生療程,搽O左BE GEL打底先,因為我好乾呀!!
同一般既LASER唔同,佢有1540MM波長,可以直達真皮刺激位於500微米深既纖維母細胞,
自我增生骨膠原,提升彈性..
而且有冷凍技術,可以鎮靜皮膚,完全冇刺痛感,做完亦唔會紅...


 
HGF細胞激活增生療程--真空水漾煥膚..
獨有吸管,配上不同頭可以吸除面部死皮同黑頭等等..
用完之後D水變得好污漕呀...

 

導入人體生長因子精華..
加強膠原增生能力..

 

最後敷上保濕面膜,連眼同唇都有敷埋MASK O架,好貼心呢...

 

美容師提醒做完療程之後會好乾,所以最好敷3-5日面膜,仲有做好保濕工作..
所以我開O左枝BICELLE B5 GEL用,皮膚即刻冇咁乾..
O岩O岩完成效果唔係好明顯,但幾日後就會發覺皮膚水份提升O左,毛孔都有少少改善..
之後我會做埋個TRF,遲D再分享啦..



有興趣不妨按以下LINK登記免費CPS療程..
完成後有BIODERMA卸妝水O架!!
http://www.reenex.com.hk/edm/201112/RBLOG1211M/Form.aspx?ref=REVEN1011Z

沒有留言 :

發佈留言