2011年12月15日星期四

韓國養生穴位瘦身啫喱: 保暖、瘦身、通淋巴

 
踏入冬天,又到O左我每年變身肥羊特別嚴重既季節..
穿上厚厚毛衣加上勁食打邊爐、煲仔飯等等熱量超高既食物,想唔過肥年都唔得啦!!!!
唔想增磅又懶的話,就要試下呢枝O岩晒呢個季節用既秘密武器..



 
韓國養生穴位瘦身啫喱 $398/100ML

-含SB暖感燒脂因子重點燃燒脂肪重災區,燒脂快3倍
-刺激淋巴、穴位,持續燒脂3小時
-活化淋巴微循環,去水排毒
-減淡橙皮紋,高效保濕成分為肌膚注水,提升緊緻..

 
限量版仲附送瘦身刮板同指南,配合傳統穴位及淋巴按摩,刺激淋巴排走身體多餘水份和廢物..



雖然名為啫喱,不過係CREAM狀,帶有橙紅色粒子,按開時會溶解..
輕易推開同吸收,不油膩配方..

 

減腰: 將養生穴位瘦身啫喱塗於腰部,慢慢以韓國穴位瘦身刮板由腰之底部向上按摩,直至完全吸收..
按完之後,我發覺真係有溫熱感覺,冬天用好正!!
雖然我唔係每次用刮板都按足晒,有時只係推幾下,但勁食之下都保持差不多吋數,效果算唔錯..

 
因為我水腫問題比較嚴重,所以我好鐘意按腳..
重覆刮完之後,皮膚會有少少微紅既現象,不過一陣就會消失,唔使擔心..
感覺冇按腰咁暖,但就有消除疲勞功效,而且血液循環有改善,冇咁手腳冰冷呀!!



各大WATSONS有售

沒有留言 :

發佈留言