2011年12月16日星期五

最新日立離子專業級美容機: DIY FACIAL好幫手


數年前受不了網上美容討論區各位SIS既分享,我亦入手了第一部超聲波+紅外線家用美容器,當時同離子美容器爭扎O左好耐,但礙於後者配合離子化護膚品,有點不太化算,所以最後買了另一部,可是清潔功效真的很差,而且要插著線使用,因此被我打入冷宮很久了..............




最近得知日立新出一部可以用回平時用開護膚品既離子美容器,除了清潔功效依舊出色之外,仲加強保濕效果...




日立離子美容清潔及美容器 HADACRIE CM-N8100BF/$1,880




4合1功效真的很吸引呀...




回家後立即開封...
有美容器、電插頭、叉電座、固定膠圈2個....
叉電5小時之後就可以用啦..




將化妝棉放在導頭上,再用膠圈固定,倒上化妝水..
開啟電源(如果你是順著由CLEANSING開始用,佢會自動夠鐘就跳去下一個STEP,但你亦可以跟需要而自由設定)
手要接觸美容器左右側板,就可以放在皮膚上用啦..




1) 清潔美容:以離子導出毛孔深層污垢
睇下張化妝棉,OMG!!!!估唔到我係咁污漕呀>_<...




我個鼻頭超大既毛孔(請忽略我既微絲血管),用完真係乾淨同細O左呀!!好WORK!!




2) 提升滲透: 讓保濕成份更易滲透
只要全面搽上化妝水,再用美容器按摩即可,不過化妝水好快被吸收晒(可能因為有儀器配合),所以中段需要補搽一次..




3) 強化保濕: 深入皮膚的保濕護理
再用濕透化妝水按,因為STEP 2要搽化妝水我怕會周圍滴,所以留待這個STEP才按頸同腮位,唔知係咪因為個手勢由下向上,我覺得有少少拉提既感覺..




4) 清爽護膚: 每週一次的放鬆肌膚護理
可以配合精華、乳液或者MASK之後用,不過我敷上PAPER MASK同敷完之後都有用,我覺得真係比平時就咁敷吸收好多,但用完有一點問題,就係因為精華被加快吸收,皮膚有點黏黏的,所以我要再用清水洗一下,或者用TONER抹面..




懶人想有基本保養,小小的DIY FACIAL真係可以買一部回家使用,我用完4個STEPS都只要20分鐘,而每天只要1-2個STEPS也可以,其實是根據需要而定,真的很方便!!!而且我最喜歡是一旦放下就會自己關機,感覺更安全同慳時,不用手濕濕時又要按來按去呀^^

沒有留言 :

發佈留言