2011年12月7日星期三

AMIZ有機滋潤礦物粉底

很久沒有敗過底妝產品啦,因為我皮膚實在問題多多: 乾燥、敏感、易起粒粒,但我又追求薄貼易用,所以一直以黎大多使用BB CREAM同礦物粉而已,粉底類始終找不到合適既一款...


最近上網見到
AMIZO左唔少有機礦物妝物,身為FANS既我當然要去睇下啦..



唔睇由自可
,一睇就..又敗O...ORGANIC CREAM FOUNDATION $300/30G
見佢細細粒咁
,有機、抗敏、滋潤..完全係我想要既...

樣子有D似遮暇膏,說明使用前用花水噴面再上,就可以好薄貼..不過我覺得唔夠方便,反而用CREAM同佢1:1咁溝勻,再上就正得多..


1)
溝好既粉底用濕粉掃全面塗上..
2)
用海棉推薄,特別係有紋既地方,眼角,鼻翼等位置..
3)
再上一層碎粉定妝...

感覺幾滋潤
,但就咁搽會有D厚同杰,所以要溝CREAM,就會薄貼自然D..
COVERAGE
就一般
,眼圈同印只係淺D,不能完全遮蓋,我相信要另用遮暇膏先OK..如果你係敏感+偏乾肌膚,用佢會幾O,但油性肌相信另一款POWDER狀會比較適合..

原來佢仲有
X'MAS SET O,早知遲D先買...>_<
HK$520 (
原價
HK$668) 有機礦物彩妝系列
1.
有機抗敏粉底乳霜

2.
有機抗敏礦物粉

3.
有機水凝唇彩

加送
:天然有機法國薰衣草/保加利亞花水20ML


http://www.amiz-aromatherapy.com

沒有留言 :

發佈留言