2011年12月2日星期五

讓肌膚吃一口蜂蜜@KIRI W/ MANUKA HONEY--BODYCARE篇


話說我是蜂蜜護膚品愛好者,早前已經受不住引誘用上了一套MANUKA HONEYSKINCARE(重溫按此),滋潤又溫和,加上香甜味道實在係值得推介;可惜唔係好多人知道呢個黎自NEW ZEALAND牌子KIRI,襯著寒流到港既日子,我就介紹埋佢既BODYCARE比大家啦...



BODYCARE共有4件產品,由身體清潔、滋潤,以至手霜同潤唇膏都有... 

SHOWER GEL $140/250ML 泡沫豐盈的蜂蜜沐浴液,令肌膚保持潔淨、清新舒爽,感受前所未有的滋潤...
金黃色既GEL,味道非常濃郁,混集花香與蜜糖既香甜,完全係我杯中茶,大愛!!!! 易起泡,不過唔算好棉密,但清潔力不俗,用後肌膚有淡淡香氣,非常幼滑又不會覺得乾,絕對係我呢類長期乾燥人士必入之選..

BODY LOTION $180/250ML 蘊含具有天然療效的UMF®麥蘆卡蜂蜜及甜杏仁油成份,修護效果顯著,有助鎖緊水份,為肌膚保濕亮澤..
味道同SHOWER GEL唔同,佢係杏仁+蜂蜜味,比較香甜.. 質地係稀身乳液狀,延伸力非常好,保濕又帶點滋潤,我比較喜歡沖涼後,皮膚仲有微濕既時候全身塗上,好吸收又唔會覺笠.. 



腳底乾到甩皮既地方,搽上BODY LOTION之後,即時滋潤不少
.. 



HAND CREAM $120/100ML 具有天然療效的UMF®麥蘆卡蜂蜜與擁有舒緩作用的維他命E同時發揮功效,養份瞬間可被手部肌膚吸收,絕不油膩..
HAND CREAM我要求質地易推、滋潤、即時吸收晒,呢枝完全符合,仲有甜甜既味道
.. 不過持久度就好一般,每隔2小時到就要補一次,不過有成100ML,可以勁搽...HAHA...


 
LIP BALM $75/10ML
有效防止雙唇乾燥,令唇部回復自然柔軟、豐盈而潤澤,兼有防曬成份..
我個咀長期都係乾+無血色,所以LIPBALM對我黎講係屋企、公司、手袋都要有,不能忍受咀乾乾既感覺;但有時出街用同屋企既又會有D唔同,外出既我喜歡TUBE/STICK,比較方便.. 呢枝LIPBALM其實冇咩味道(我覺得),不過搽上咀係非常滋潤,有光澤感又唔會油,特別推介比咀唇勁乾人士使用,無味道男女都用得添..


指定WATSONS有售(
銷售點按此)

沒有留言 :

發佈留言