2011年12月6日星期二

FGF PROTECTOR X FRANKINCENSE @ PURETE


以前DIY香薰產,FRANKINCENSE(乳香)係我最喜歡使用既香薰油之一,鐘意佢既味道,而且抗皺滋潤功效亦十分出色;加上醫學成份FGF PROTECTOR(纖維母細胞生長保護因子)作結合,生產出由法國皮膚研究團隊研發既PURETE,就可以進一步抗氧化、延緩衰老....
PURETE ALL ABOUT SKIN ESSENCE & NIGHT RESTORING CREAM



蘊含原細胞生長因子,能促進真皮層的膠原蛋白合成,加速新嫩細胞成長,防止皺紋產生,肌膚底層重拾健康,回復緊緻彈性肌膚...


透明GEL狀質地,吱出黎頗杰身,但推開後變得比較水潤,皮膚即時吸收,非常爽滑...


 
因為我皮膚比較乾,我會用上約半粒車厘子份量,全面塗勻後再用手輕拍要吸收,千萬不要不斷來回咁推,會影響吸收O!!用後皮膚即時補水,變得好有彈性...

 
 
提升緊緻面部及頸部肌膚,締造年輕活力嫩肌,滋潤、保護同時修護。以嶄新的專利原細胞生長因子,促進及維持製造第一類型結構性骨膠原,重建肌膚結構、變得更富彈性、緊緻細密;高效補濕成組合特別針對肌膚缺水情況,即時及持續補濕,強化肌膚天然保護層,有效地撫平皺紋..

 
白色CREAM,雖然係晚霜,但無想像中咁杰咁油,反而好水潤,而且帶有濃濃乳香味道,勁鐘意...


 
配合精華使用,肌膚補水之餘亦都有滋潤感,但質地頗清爽易吸收,用後皮膚有光澤不再乾涸,而且敏感皮膚都可以放心使用..


 
DEEP CLEANSING MILK

CREAM
狀質地好O岩而家天氣用,易推、清潔力不俗,用後不會繃緊...


 
EYE & LIP CREAM


 
搽咀搽眼都可以,仲可以厚敷當LIP MASK,質地非常易吸收,清爽同時補水...


 
DAY PRESERVATIVE CREAM
白色CREAM,感覺上佢比晚霜杰身少少,滋潤感重一點..



SUN PROOF LOTION SPF30/ PA+++
好少見到防曬系數有SPF30,而且有PA+++,但質感會咁水潤既CREAM,推開不會泛白同時又保濕,兼有足夠防禦力,O岩晒我呢D懶人用,搽完化妝就OK...^^
雖然係ANTI-AGING系列,不過質地卻非常水潤清爽,O岩怕笠既人使用,就算年輕一點又想入手開始使用抗皺產品既SIS都無問題,不過對於我皮膚比較乾既敏感肌,現時為止都仲OK,但若果再乾燥D可能唔太夠,或者要加更滋潤既產品啦..
P.S. 我對佢個DEEP REPAIRING CREAM MASK非常有興趣,唔知係咪好滋潤既呢,搵日要去SALON睇下先...

VEGAS BEAUTY有售

沒有留言 :

發佈留言