2011年10月12日星期三

日本VIEVIC 藏人系列+新到TOJI系列@活方GATHERING+送出一SET4件藏人旅行裝

日本既清酒護膚已經有多年歷史,坊間亦有許多產品出售,不過並不是所有含有清酒成份既護膚品,功效都一樣咁好,對於敏感肌既我黎講,只係相信無添加既VIEVIC藏人系列;因為佢地係用上有機精米以傳統釀酒過程,無加入糖、酒精及其他化學物料,提煉出既純米發酵物造成,對肌膚有多樣既修護功效,想睇番我年初時既分享可以 (按此) 。所以最近得知VIEVIC除O左藏人系列,仲新加入O岩晒秋冬用既TOJI系列,當然要去了解一下啦.. 


早前夏天出既藏人皇牌WHITE SKIN LOTION特別版,我都入O左黎出街用,真係隨時隨地保濕都得,好方便... 



今次GATHERING可以一次過試晒VIEVIC香港引入既產品,若果你係未用過又想入手試下,一定要買佢個SKIN WHITE SOAP同SKIN WHITE SOAP TONER,用過就知係好野,一定要買埋其他產品...KEKEK..



而TOJI系列有AQUA MOISTURE同Q10產品,可以有效改善細紋,深入皮膚細胞,令肌膚即時吸收養份...


即場仲有詳細講解各樣產品既成份同功效,其中我對於用黎搽眼既AQUA MOISTURE最有興趣,雖知眼部係出賣年齡既其中一環....



其實今次GATHERING真係似大家傾下計,食下野多D,氣氛好輕鬆,呢個TEA SET個烏冬有酒味O架,好正~~~


之後仲有得食CAKE添,隻熊咁CUTE真係唔捨得切呀...



仲去O左活方既VIEVIC COUNTER參觀添...
 

最後拎埋紀念品就走啦,枝AQUA MOISTURE我會試真D先出,想知佢好唔好用就要留意我既網誌啦^^



另外送既一SET4件旅行裝藏人系列,由於我已經用過既關係,所以會拎出黎送比大家,名額只1位,想要就O係YAHOO BLOG (
按此)PM留EMAIL比我啦,截止日期係10月17日晚上12時,得獎者將會另行通知....

獎品會以平郵寄出


http://www.vievic-hk.com/
 

沒有留言 :

發佈留言