2011年10月3日星期一

德國護膚專家: PHYRIS全新透明質酸保濕系列

護膚既基本步驟,都係離不開清潔、保濕同滋潤,其中我覺得最重要係保濕,因為只有肌膚底層水份充足,問題先可以得以解決;適逢早前德國護膚品牌PHYRIS舉行透明質酸保濕系列發佈會,同最注重保濕既我不謀而合,有機會當然要去觀摩下啦...



PHYRIS獨有既"三元護膚"包括

第一元: 潔膚
第二元: 激活細胞
第三元: 重點修護



其中激活系列(SOMI) 係"三元護膚"概念既精髓,有效激活細胞及提升天然防禦能力,無限倍增護膚功效...

全線共有10個產品系列,包括"一元"潔膚系列、"二元"激活系列及"三元"重點修護包括水凝保濕系列、防敏修護系列、維他命修護系列、淨肌平衡系列、高效修護精華系列、逆時抗皺系列、男士修護系列、眼部護理系列..



而全新推出既HYDRO ACTIVE透明質酸保濕系列,就從三個不同範疇肌膚需要,鑽研出四種不同透明質酸配方,為不同需要既缺水肌膚提供針對性修護..
 

發佈會當日除O左可以一試各種PHYRIS產品之外,品牌方面提供既食品,都加入透明質酸保濕系列其中一種提供透明質酸成份既白木耳,好有心思又特別...


臨走每位來賓都有一份HYDRO ACTIVE產品拎走添...



3包不同質地既"SOMI",係PHYRIS護膚既最重要步驟,搽上任何產品之前,都需要搽上先...

今次我就用上TERMASOMI GEL,貪其質地非常清爽,我相信油性皮膚人士都O岩用...


 

之後就搽上
HYALURON SENSATION 2-PHASE $628/50ML

單睇外表覺得有D似香水,尤其呢個漸層粉藍色好靚!!!不過佢其實係精華黎,用之前只要搖勻就OK...


質地係水狀,你可以就咁噴上面用,不過我覺得噴2-3下O係掌心,再印上面,利用掌心既溫度包住塊面,會更加吸收...

淡淡既香味幾舒服,用完肌膚即時冇咁乾,但又唔會覺得LUP,仍然好清爽,最O岩怕要搽好多產品既人用...

 

最近天氣咁乾燥,除O左日常護理之外,其實仲需要2-3日敷一次水份MASK,進行更深層既保濕同滋潤..

不過唔係個個都咁有恆心記得定時定候用,而且有D MASK一敷就要15分鐘以上,有時趕時間想敷個急救MASK都唔得;不過HYALURON SENSATION MASK ($498/75ML)就O岩晒懶人用啦,只要5分鐘就OK,從此再無藉口唔敷啦...




仲記得我講PHYRIS護膚步驟好特別嗎???今次敷MASK都唔例外,同樣係需要用O左"SOMI"先,因為我皮膚都好乾下,所以我今次係用SENSISOMI BALM,雖然係叫BALM,不過都係好水O架..

淡綠色GEL CREAM狀既MASK,全面均勻搽上一層,等5分鐘就可以過水啦,用完皮膚係覺得幾滑,亦都冇咁繃緊,不過唔知係我太乾定係轉天氣問題,我用O左幾次都覺得面珠位有D"拮拮"地既FEEL,不過又無紅無敏感,等遲D天氣穩定D再試下先,不過就真係好O岩懶人用,有時上妝前敷下都唔錯O架!!!


全線美康有售
http://www.meka.com.hk/


沒有留言 :

發佈留言