2011年10月6日星期四

感受膠原蛋白、給予肌膚再生@ULTIMA II

近排最CONCERN既肌膚問題只有一個,就係【乾燥】。頭髮、身體皮膚、面部肌膚到每朝起身既喉嚨,都極度需要滋潤;自問都算係一個勤力護膚既人,但都敵不過天氣突如其來既轉變,是年紀大了既關係嗎???唉.........既然需要係如此強烈,理應要搵番一個質素有咁上下既產品急救急救...




今次試既就係..
ULTIMA III PROCOLLAGEN EXTREMA ADVANCED ACTIVATOR
膠原蛋白再生水
$600/100ML

以創新PROCOLLAGEN EXTRAMA微膠原分子科技,將膠原蛋白分子提煉至終極微細,極速穿透真皮層細胞,釋放龐大肌膚再生能量,喚醒、激活細胞自我新生機制。大量微膠原分子迅速填滿肌底,徹底修復受損真皮層組織--細紋、毛孔、凹凸洞、鬆弛等問題全面絕跡..

廣告打得咁兇既星級新產品,無理由未見過掛???!!!


一般可以當化妝水用,不過遇上乾到爆既日子,加粒藥丸MASK敷個5分鐘...



當堂水水水水.....

之後如常搽番SKINCARE就OK..

不過敷一次就用O左我1/5枝再生水,有點兒不太化算喎!!!!咁咪仲貴過敷一次"好似剝殼雞蛋"既貴價面膜.@@

我呢D女人仔,當然不甘如此啦!!!當化妝水搽留O係皮膚上唔會好多,當面膜用又豪得滯,若果我用黎DIY個SLEEPING MASK,咁咪得囉..


方法簡單到爆,只要你有一罌MOISTURIZER(GEL/LOTION/CEAM都得,視乎你係咩皮膚),加上1枝再生水就搞掂...

用粒大豆份量既CREAM(因為我比較乾就用CREAM),加幾滴再生水,溝勻即可..


再薄薄搽一層上面就OK,等一陣就會吸收晒,之後就可以去瞓LU....

 

為O左想比大家睇真D個效果,第2朝我面都未洗,一瞓醒就影底佢啦..

皮膚一D都唔乾,冇甩皮冇繃緊感覺,而且仲KEEP住好柔滑有彈性,因為一整晚都有膠原蛋白包住塊面嘛,而且溝O左CREAM冇咁易流失,鎖住O係肌膚呀!!!

咁樣我枝再生水就可以用多一段時間啦,絕對係慳家效果又好既方法,大家不妨試試^^


沒有留言 :

發佈留言