2011年10月11日星期二

KÉRASTASE FUSIO-DOSE LUNCH GATHERING

在香港,走到街上見到既幾乎大半數人士都有染髮,靚係靚啦,不過隨之而黎既頭髮問題亦都愈來愈多,乾旱、脆弱、稀薄甚至脫髮等等,你中O左幾多樣??市面上既護髮產品同療程,都只係會針對單一問題進行修護,但其實普遍都有2種以上既頭髮問題;有見及此,源自法國既專業護髮品牌KÉRASTASE,最近新推出一個FUSIO-DOSE瞬間髮絲改造療程,為你度身訂造個人需要既強效配方,全面解決各種髮絲問題...




為O左比大家更加了解FUSIO-DOSE瞬間髮絲改造療程,所以品牌O係中環舉行O左一個LUNCH GATHERING

療程中主要用上就係4款高效活性成份濃縮劑(CONCENTRE)與4款增強劑(BOOSTER)

分別係染色頭髮( 綻光絕色滋養精華 & 多酚增強劑)、乾旱頭髮(深層柔潤滋養精華 & 鑀增強劑)、脆弱頭髮(活力膠結物精華 & 神經醯胺增強劑)、稀薄頭髮(極緻煥釆滋養精華 &
奧米加增強劑)..


當日仲有4款果汁配襯4種不同顏色既CONCENTRE & BOOSTER..



即埸仲有AURA-SOMA測試,可以透過選擇不顏色既樽,從而了解自己及發掘自身既潛力..

當日我揀既樽叫鴕鳥瓶,見識和精神蛻變,治癒時間創傷,深沉的快樂,能夠聽到挑戰自我的聲音;經過解釋之後,我覺得都講得幾準喎!!係一個好有興既測試...


之後就由品牌代表簡單介紹一下KÉRASTASE,以及今次新推出既FUSIO-DOSE瞬間髮絲改造療程...



之後就到LUNCH時間啦,因為我要趕番公司既關係,當日冇食到甜品就走LU..


PR好細心事前問我地係咩髮質,有咩需要,選擇合適既產品比我地番去用,,,,,

因為我有染變又乾旱既關係,於是比O左FOR染髮用既綻光活色浴髮乳同乾燥髮質既熱感滋養護髮膜...



淡粉紅色透明GEL狀,帶微香但易起泡,不過泡沫唔算好多...

其實我夏天特別鐘意於用透明GEL狀SHAMPOO,因為覺得潔淨力好D同埋又爽身D,雖然知佢唔夠潤但只要用番CONDITIONER就OK;不過KERASTASE呢隻SHAMPOO,雖然洗完都好清爽,但唔覺得乾喎!!反而用完頭髮係好有光澤好SMOOTH,好好用呀.....



白色CREAM狀,易推開,我覺得個味道有D似雪花膏...HEHEH...

佢係HAIR MASK黎,只要搽O係髮尾等5分鐘就可以過水,但如果你D頭髮好似我咁比較乾旱(因為染髮關係),亦可以當CONDITIONER每日使用,當然份量會比當HAIR MASK用少一D啦;使用後覺得非常順滑,但唔係平時開架品牌O個D只留表面既感覺,即使頭髮乾透後依然好SMOOTH,髮尾亦都冇咁乾...


用完頭髮好SMOOTH又有光澤O架,遲D我要BOOK埋去試埋個
FUSIO-DOSE瞬間髮絲改造療程^^


療程由指定專業髮廊提供查詢熱線: 3180 1656
 

沒有留言 :

發佈留言