2011年10月14日星期五

KANEBO IMPRESS 尊貴時刻茶聚

日本美容品牌KANEBO旗下有多個系列,由家庭生活用品、開架產品以至專櫃牌子都有,數數手指,原來多年來我都不間斷地使用其品牌既產品,想必然爾一定有令我愛用既原因,就係品質有保證;不過走中上路線既IMPRESS卻從未接觸過,只因為其入門收費實在不算便宜,所以今次難得有機會出席該品牌既茶聚,當然要抽時間到啦..




場內擺滿IMPRESS系列新出既6件升級產品,包裝都係一貫簡單高貴為主...




品牌方面仲準備O左豐富茶點比大家享用,可惜當日我身體不適未能大快朵頤..



襯活動未正式開始,就去測試下皮膚先,呢部新入既儀器可以準確而多方面測試出皮膚既狀態..




測試結果BA話我既皮膚幾好喎!!HOHO....

總共分為6個部份,測試你既皮膚類型、緊緻度、毛孔、紋理、角質同色斑...

我既皮膚類型係中性,左邊有2個圈既代表做得好好,1個圈係不俗但可以再好D,三角型就要多加注意啦...

右邊圖綠色既保濕同美白都代表做得好好,黃色既清潔同彈力都不俗,紅色既防曬同去角質就要注意啦,我覺真係好準呀!!因為我係好少做PEELING/SCRUB,而面部防晒我多數只依賴底妝既SPF咋,睇黎真係要改進下先得=_='''


簡佈正式開始啦,今次主持係日本而黎既椎原小姐,仲有香港方面既KARMEN負責翻譯...

IMPRESS既主旨係"端正肌膚",不論係肌理、彈性、通透感,當美肌既條件都被滿足時,就係肌膚自身可以達到"端正"既力量..

今個月全新推出既6件高效藥用護膚產品,新加入天人花精華、卡尼丁及金銀花精華,可以有效預防肌膚問題同修復受損肌膚,咁吸引,當然要即刻試下先...



IMPRESS BRIGHTENER A $580/100ML

質地係GEL LOTION狀,非常清爽,搽完肌膚好滑又有通透感.而且涼涼地幾舒服..


IMPRESS LOTION IA $980/150ML

吸收得好快既TONER,第一次用COTTON搽TONER可以愈拍愈濕,清爽同時保濕...


 IMPRESS LOTION IIA $980/150ML

質感比IA滋潤一D,所以要耐少少時間吸收...


IMPRESS EMULSION IA & IIA $1180/100ML

因為我唔記得影得IIA,所以只有IA既照片,乳液質地好水潤,搽完好有光澤,IA保濕D,IIA就滋潤D..


IMPRESS CREAM EXCELLENT A $4,800/40G

好尊貴既CREAM,不過每次只要使用一粒豆既大小已經夠,非常滋潤,不過伸展性好好...
 


最後椎原小姐仲示範特有既按摩手法添,佢D皮膚咁好,又白又滑,我諗都要返去試下先得^^

IMPRESS既6件升級產品功效未知如何,不過就即場試用覺得,其滲透性的確係一大賣點,就算好滋潤既產品,都會被皮膚吸收晒,而唔會只停留O係皮膚表面;而且其中5件更加係醫藥部外品,成份更加值得信賴,絕對係物有所值^^

http://www.kanebo-hk.net

沒有留言 :

發佈留言