2011年10月28日星期五

ESTEE LAUDER秋冬彩妝護膚新品聚會+彩妝試用篇

一向以高貴形象示人既美容品牌ESTEE LAUDER,襯著開始踏入秋冬時份,都開始齊齊加入新產品,包括有滋潤活肌既RE-NUTRIV系列、全新12色PURE COLOR SENSUOUS ROUGE、以及限量PURE COLOR CYBER EYES系列..



為O左親身體驗新產品,早前就黎到位於銅鑼灣既ESTEE LAUDER BEAUTY CENTRE...




房內擺滿RE-NUTRIV系列既枱面,金銀PACKING好有貴氣...


其中新出既RE-NUTRIV REPLENISHING COMFORT CREAM LIGHT($1,480)同EYE CREAM($680),質地豐盈得黎好滋潤,搽完皮膚摸落仲好SMOOTH添,O岩晒轉季開始用..
 


仲有試上同系列既不同產品,其中我對枝油最有興趣,可能我皮膚比較乾,搽完即時吸收晒,而且仲好香添!!!


之後就入另一間房試新出PURE COLOR彩妝品啦...


分別有12色PURE COLOR SENSUOUS ROUGE($230)、3色PURE COLOR INTENSE KAJAL EYELINER(150)、限量5色PURE COLOR CYBER EYES($210)..


即場化妝師仲示範O左個秋冬妝容添,佢用既CYBER SILVER色輕易就做到淡SMOKY EYES,真係好靚...


當然我地亦急不及待試下顏色啦,5色E/S都好閃,其中啡同灰我都咁鐘意,而唇膏亦都好滋潤,個色好自然呀...


返到屋企當然有更多時間可以試真D啦...


幸運地得到既係我心水之一CYBER SILVER色..


由淺至深咁BLEND開,只要加上EYELINER同MASCARA,就可以打造出深邃有神既雙眼,係眼睛易浮腫人士既必入顏色!!
眼影質地好特別,集液體、粉狀與啫喱凝膠狀於一身,所以顯色度非常之高,亦都好貼皮膚,唔會有飛粉既情況出現,帶有既閃係有光澤但又唔會過多,出黎效果好靚..
estee4

唇膏PLUM FATALE深紅色,中間有潤澤啫哩軟芯,可以令雙唇滋潤有光澤,而外層獨家高清炫色科技,令顏色更持久..


輕輕一搽已經好顯色,而且好有光澤,唔需要搽潤唇膏打底都OK,顏色仲好均勻添..
不過我好少搽咁深既顏色,所以如果用既話都要用TISSUE印一下先,反而媽媽搽就好襯佢呀...


都係淡D唇色O岩我多D,印淺D唇膏加埋個眼妝就GOOD FIT啦,個CYBER SILVER真係好靚!!!




就快聖誕,ESTEE LAUDER除O左新產品之外,仲有唔少X'MAS SET、彩盒珍藏系列推出,其中最抵買既必然係每年必搶既THE COLOR STYLIST專業彩妝系列,只要買滿$550化妝品,就可以加$550換購啦,大堆頭既SET真係好吸引..

http://www.esteelauder.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言