2011年10月7日星期五

礦物彩妝愛好者請尖叫: BARE MINERALS到港啦!!!!!

幾年前礦物彩妝在港仍未普及既時候,當時在各大網上討論區已經成為熱話,我亦被網友們魔了到美國網站購買一套回來,但你知道單係粉底顏色就多達十幾二十款,而且美國人種比較多,顏色既RANGE都好大,所以結果我就買錯晒顏色番黎,得物無所用囉.....

 


故事教訓我買野都係要有實物睇,有得試先最好,所以最近得知BARE MINERALS進駐香港時真的超興奮,我可是等到頸都長啦......

上星期有幸參加BARE MINERALS LAUNCH PARTY,場地擺滿各樣礦物彩妝粉,仲有BA STAND BY幫大家試色呀...




用3隻色搽上面頰位置,搵出最MATCH既顏色,我係FAIRLY LIGHT呀...



之後就幫我搽上面啦...

倒適量既粉O係蓋面..

用掃打圈沾取..

"登"出多餘既粉..

再由外而內打圈上...

想重點遮暇,就要用印既方法,千祈唔好推呀...
搽完感覺彷如無物,但膚色係靚好多,爽身質地又唔會覺得乾,因為BA即場叫我地試用手摔D粉,係感覺CREAMY O架,呢個就係佢可以搽完唔乾既秘密,AAH..
 


 除O左粉狀東東,亦有各種化妝品,好似BASE、MASCARA、EYELINER同化妝工具,真係花多眼亂...


現場仲有一個像真度極高既蛋糕添,上面既礦物粉係可可粉黎O架,SO CUTE~~~


周圍參觀完之後,PARTY就正式開始啦....

首先由品牌香港代表同美國總公司主席發言,公佈BARE MINERALS正式登陸香港,並作為進軍大中華區既起點..

接著由名化妝師GARY示範礦物粉既使用方法,只要打圈幾下就已經完成,O岩晒香港步伐咁急速既人用..

仲有嘉賓吳雨霏小姐分享作為品牌FANS一直支持既使用心得添...


最後當然要黎張大合照啦...


每位仲有一SET底妝產品返去試用,心急既我當然已經試玩O左啦,等過2日再上黎分享^^
bareMinerals Make-under Invitation-blog

如果你有興趣想去試下,就要O係11月30日前到以下專櫃出示此邀請卡,就可以有礦物粉SPF15試用裝同化妝服務啦..

HARVEY NICHOLS @ PACIFIC PLACE (OPEN AT 09/10)

FACES @ OCEAN TERMINAL (OPEN AT 13/10)

1 則留言 :