2010年12月25日星期六

EKIN X CHE CHE NEW YORK CHOCOLATE PRESS EVENT

聖誕同新年都係開心又浪漫既節慶,暖到入心既朱古力同甜點當然唔少得啦,O係K11既CHE CHE NEW YORK就可以買到好多精緻又好味既甜點啦...


黎到當然唔止係去SHOP啦,其實係有個特別既EVENT...


就係鄭伊健 X CHE CHE NEW YORK 朱古力新品發佈會..


現場已經擺滿CHOCARONS同全新RUM酒龍眼蜜軟心朱古力,當然我都要試番幾粒啦,好味呀!!!


之後就到EKIN出場啦,佢都算係我O個代既IDOL,真係仲KEEP得幾好喎!!為O左預祝佢明年3月CONCERT成功,CHE CHE整O左個大型MACARON,仲簽埋名添...


大會好貼心咁每人送O左盒朱古力比我地,不過比我D兒甥見到已經消滅晒LU,佢地都話好好食..


如果你係HELLO KITTY既FANS,見到CHE CHE呢系列,應該好難忍得手....


唔係既話都仲有其他CHOICES,CHOCARON(我試O個粒原來係GINGER味),PARLINE,MACARON,WATER ROLL同CHOCOLATE BARS,除O左一般口味,仲有D特別既好似肉鬆,煙肉...ETC,有興趣不妨一試..

銷售點:
CHE CHE NEW YORK
尖沙咀河內道18號K11購物藝術館地下G14號舖

沒有留言 :

發佈留言