2010年12月21日星期二

釋放熱情既BENEFIT BELLA BAMBA西瓜派對

上星期三正是天文台預告寒流既開始,室外氣溫驟降又大風,不過舉行"BENEFIT RELEASE YOUR BELLA BAMBA"活動既地方卻是另一番景地,因為係充滿熱情既POLE DANCE WORKSHOP嘛...


場地佈置以紫色為主,但都有好多西瓜主題既野呀,因為BELLA BAMBA充滿西瓜香甜既味道...


仲有個人人有獎環節...OO...但要整爆氣球,我搞O左好耐先整到,因為我好怕"POP"一聲,我既獎品係西瓜味口香糖一包...XDDD..


活動正式開始就由BENEFIT PR講解一下今次既主題BELLA BAMBA,同埋一陣表演既舞蹈,男女主角已經READY啦..


一段浪漫既貼身舞,平時好少有機會睇到現場跳舞呀....


之後女主角拎住BELLA BAMBA跳另一段比較熱情既舞蹈..


欣賞完兩段咁精彩既舞蹈,當然我地都有拎住BELLA BAMBA試下跳啦,而咁多位之中跳得最好既就係------MISS技安,得到一吻同西瓜小姐既稱號....AHHA...


是日收穫唔止BELLA BAMBA,仲有一SET用好靚既盒裝住化妝品同咕臣,新出既胭脂比舊裝細盒少少,但就有埋鏡仔方便補妝呀(GIFT相片由靚MAMA QQ借住比我先...THX)

P.S. BELLA BAMBA明年1月就有得賣啦,黎緊仲會出SKINCARE,各大FANS要密切留意啦..

沒有留言 :

發佈留言