2010年12月6日星期一

美肌之誌: 瞬間撫紋同時淡斑~

美肌之誌係呢年來我愛用既開架品牌之一,除O左因為價格相宜之外,效果亦都好出色,早前用過佢既美白淡斑系列,連媽咪都話用完白淨好多,仲有佢既面膜我亦都有大手買入密密敷O架,所以最近佢新出O左瞬間撫紋淡斑納米系列,一見到"撫紋"兩個字,已經完全吸引O左我..


美肌之誌瞬間撫紋淡斑納米系列..


美肌之誌瞬間撫紋淡斑納米精華素

$159.9/25ML @ MANNINGS

以聚苯乙烯磺酸鈉,蘆薈提取物及玻尿酸成份提鍊;聚苯乙烯磺酸鈉能形成彈性的薄膜,有效保護肌膚之餘同時具有顯著的緊緻肌膚,撫平皺紋的效果,並且幫助淡化色斑,令肌膚柔白亮;蘆薈提取物及玻尿酸有效提升肌膚補水及鎖水機能,迅速改善肌膚缺水的情況,令肌膚細胞水份飽滿,進一步幫助撫平幼紋,使膚色均勻細緻,柔潤亮白..

使用方法:將適量精華素點印於額頭,下巴及臉頰位置,然後均勻推開塗於臉上輕輕按摩至完全吸收..


精華素係白色LOTION狀,推開好水潤,即時被皮膚吸收,好清爽...


美肌之誌瞬間撫紋淡斑納米眼鼻膜

$ 89.9/7片 @ MANNINGS

蘊含Q10輔脢,維他命B3及酵素提取物;Q10輔脢有效抵抗氧化自由基,增加眼部肌膚內的纖維彈力,撫平眼紋,令眼部肌膚明亮緊緻;維他命B3有效抑制眼部四周的黑色素形成,幫助減淡黑眼圈及色斑;酵素提取物提供高效補濕功能,為眼部及鼻的T字位置提供源源水份,為肌膚築起水活屏障,維持肌膚長效保濕,增加肌膚內的細胞纖維彈性,更有效撫平幼紋及淡化色斑,使肌膚更細緻明亮,水盈潤澤..



眼鼻膜都幾大片,可以覆蓋到大半個面珠位,幾貼面而且多精華..


用後皮膚平滑水潤得多,眼周乾紋都少O左..

使用日期: 9日

精華素係白色LOTION狀,唔好以為佢會好潤身,相反佢係十分清爽,除O左O係易有紋既地方搽之外,我仲有搽埋頸O架,因為我好怕有頸紋嘛;早晚用O左個幾星期,乾紋真係少O左,而且皮膚摸落好SMOOTH,不過可能我搽得太多,一枝25ML既精華素,我竟然用O左9日就用完...HHA...

眼鼻膜好大片,真係有半塊面咁大O架,所以佢唔止係眼膜鼻膜,仲可以敷埋面珠額頭易有紋既地方,用完佢唔使再敷面膜都OK;敷完即時感覺水潤,眼周肌膚係冇咁乾而且有緊緻既功效,仲可以去到少少眼部浮腫O架..

皮膚水份增加,乾紋少O左,望落膚色都均勻白淨一D,呢個系列可以去紋同時淡斑,咁就唔再怕用美白野會覺得乾啦...

沒有留言 :

發佈留言