2010年12月23日星期四

你都想要有36C??

女人對於身材管理,除O左瘦身減肥之外,就係豐胸!!其實我一向都係屬於大隻肥底既身形,所以從來都好少關注呢方面,不過豐胸除O左係令你吋數CUP數增加之外,更加FIRM先係我既目標,因為年紀開始大,如果唔好好護理,好易增加下垂既機會O架..


36C豐胸丸 $780



功效:

--促進乳腺組織發肓
--提高乳房彈性
--提升乳房再生空間
--調理及平衡體內分泌
--讓乳房達至持久堅挺豐滿




不含人工雌激素或女性荷爾蒙..


膠囊藥丸本身冇咩味道,每日食3粒就OK...

好多有豐胸功效既藥物,都會加入人工雌激素或女性荷爾蒙,呢D成份好易會增加患婦女病既風險,所以食用前要小心睇清楚,不過呢隻36C完全係採用英國天然草本植物製成,成份天然可以安心服用..

1樽大約可以服食20日,我已經食O左有一個月既時間,每日只要進食1次就OK,相比起有D品牌1日要食2-3次,真係未必成日記得O架,但1日1次就方便得多;不過最近我病O左好耐都未斷尾,個人清減O左D不過胸圍CUP數依然KEEP住一樣,都算唔錯啦..

同埋近幾日發覺有D BRA個CUP位,平時著係唔太FULL既,竟然都開始FULL番喎!!應該係FIRM O左,同埋彈性好O左呀,只係食一個月已經見到效果,我覺得都OK喎!!

其實豐胸唔一定係要身材勁好多先叫GOOD,係要塑造番有曲線既外型,著衫都好睇D嘛,而且應該愈早護理愈好呀...

BodySOS專買店
 

沒有留言 :

發佈留言