2010年12月3日星期五

我愛蜂蜜芳香~~

曾幾何時,我鐘意蜂蜜味道既護膚品鐘意到由頭到腳都用上同一系列,真係冇誇張,由HAIR,BODY到FACE PDTS都係,尤其秋冬時份,用住蜂蜜味道既產品,有一種好WARM同滋潤既感覺,而且仲特別適合敏感皮膚使用添,今次試用NUXE蜂蜜溫和潔面啫喱,就真係O岩晒我口味...


NUXE FACE GENTLE CLEANSING GEL 蜂蜜溫和潔面啫喱

$180/200ML @ SASA


柔嫩滋潤保護肌膚,給予臉部肌膚細緻呵護,金合歡蜂蜜,人參精華及植物性潔淨成分,清潔之餘不損皮膚天然水脂膜,同時可緊緻毛孔,中性酸鹼度,即使是敏感性肌膚亦可安心使用..
使用方法:早晚取適量於微濕的掌心,並於面上加以輕輕按摩,然後用溫水清洗乾淨..


透明啡色GEL狀,有好香既蜂蜜味道,加水易起泡,不過泡沫量不多,但其實只要O係微濕既面按摩就可以,唔一定要起晒泡先用..


CLEANSING GEL可以適當咁去除面上油脂污垢,但同時又保持皮膚柔軟有水份,唔會太乾,用後毛孔細緻O左,仲好平滑添...

每次用蜂蜜產品,對於我黎講味道係好重要既一環,因為我曾經用過D蜂蜜產品味道係好難聞,用得幾次已經比我打O左入冷宮啦,所以味道係我對佢既第一印象,NUXE蜂蜜CLEANSING GEL味道真係好香,隻味我好鐘意呀,唔會好濃好甜,淡淡地過完水都仲有餘香,聞住個人心情都好D..

GEL狀加水唔算多泡,不過我多數就咁濕手濕面按,冇刻意一定要起泡先用,因為佢性質好溫和,就咁按都唔會有問題;而且最近濕度時高時低,皮膚變得好脆弱,但我早晚使用都唔會覺得乾同過敏,敏感皮膚既人一定要買黎試下...

不過佢清潔度就一般,唔算好乾淨,可能因為佢冇過份去油脂,要保持皮膚既水油度,所以個人覺得比較O岩而家天氣用...

沒有留言 :

發佈留言