2010年12月9日星期四

清貨行動: ACTION 31

冬天果然係清貨既好時機,因為天氣乾燥搽野都比平時用多2倍,今個月清好多貨SIZE野,連用O左有一段時間既BUBBLE MASK都用晒呀,睇黎我好快又要入下D MASK先得..


ZINO HYDRA BOOSTER 30ML

--透明GEL狀保濕ESSENCE,好爽身不過真係好保濕,但就唔夠潤因為冇OIL..

ORIGINS MAKE A DIFFERENCE NIGHT GEL CREAM 50ML

--質地清爽水潤,夏天秋天都好O岩用,仲有陣香薰味好香O架,不過凍D就完全唔夠啦..


A.C. LOTION (SAMPLE)

--抹完皮膚真係好乾淨,搽野敷MASK都吸收一D..

CAUDALIE BEAUTY ELIXIR 100ML

--個人好鐘意佢陣香薰味,噴完涼涼地,夏天用比較O岩...

ISA KNOX AUQA WHITE BUBBLE MASK 130ML

--一枝用到成半年都幾抵用,因為我同媽咪兩份搽,至少1人一星期敷1次O架,佢D泡好多而且綿密,敷完白淨乾淨好多..


OSLEE ROSE TONER (SAMPLE X2)

--我用黎當LOTION MASK敷咋,都OK保濕..

HOLISTA TEA TREE OIL SHAMPOO 250ML

--好爽身而且有消炎功效,用完頭髮唔會好乾,我一星期用1-2次當DEEP CLEAN..

HOLISTA TEA TREE OIL CONDITIONER 250ML

--同SHAMPOO相比只係一般既CONDITIONER,用完都OK SMOOTH但唔夠潤..

AINHOA SPECIFIC EXTREME PLUS REPAIR 20ML

--去紋一流既ESSENCE,重點搽O係易有紋既位置,真係平滑唔少,不過佢唔太襟用同埋都幾貴...


CAUDALIE MOIST LIFTING CREAM MASK (SAMPLE)

--都幾保濕既MASK,但唔太夠潤..

H2O+ SEA RESULTS 3-IN-1 FOAMING CLEANSER 150ML

--BUBBLE FOAM既CLEANSER,好方便用,不過泡沫唔夠實有時要用3-4下先夠,清潔力唔錯又唔會好乾...


藥用馬油CREAM 50ML

--之前SASA團購買既,我有時用黎搽手,真係幾夠潤同改善到甩皮既情況..

美肌之誌瞬間撫紋淡斑納米精華素 25ML

--去乾紋唔錯既ESSENCE,不過我用得太快LU..

CYBER COLORS INSTANT MOISTURE BOOST SPARKLING MASK 100ML

--又係BUBBLE MASK,不過個人鐘意ISA KNOX既效果多D,但呢個就保濕D..


HEAD & SHOULDERS HAIR & SCALP HAIR MASK 180ML

--成系列都好好用,唯獨呢個HAIR MASK只係一般...

BIOLANE H2O卸妝水 400ML

--其實我比O左1/3個朋友試先用我咁快,唔係一枝用2個月唔係問題,清潔力同保濕度都好好,冬天都可以放心用..

P.S. 另外之前入O個30片美肌之誌MASK我已經用晒LU...

沒有留言 :

發佈留言