2010年12月11日星期六

閃爆聖誕甲~~

最近真係好忙,所以我已經素甲O左好一段時間啦,就咁油甲油我又唔想,但要印甲同貼野就要用好多時間,不過我真係好想整聖誕甲呀,上次整O左個紅+銀色既,今次就用黑色做底,但唔印甲,貼好多閃粉閃石同銀萡上去...


本身做底既ETUDE HOUSE甲油係有D閃粉既..


之後我就加ECO既閃粉甲油,再貼石同銀萡上去,但銀萡真係好難貼,因為好薄好易爛,整個聖誕樹都搞O左我好耐...


就咁閃粉+閃石唔夠SHARP,一加銀萡就勁好多...


用白光影可能冇咁閃,但用黃燈係咪唔同晒呢??其實我係閃到有段距離都仲望到O架,好耐冇整D咁勁既野啦,好考手工同耐性,我整O左差唔多2個鐘O架啦....

沒有留言 :

發佈留言