2010年12月10日星期五

韓式醫學卸妝清潔孖寶~~

韓國係我喜愛既國家之一,平時我睇韓國節目仲多過香港電視O架,成日都見到好多韓國藝人素顏上鏡,皮膚真係又白又滑,毛孔係細到肉眼都睇唔到;我仲留意到佢地好注重清潔,不分男女既卸妝洗面過程都好仔細,所以今次有機會試用韓國醫學牌子LEADERS CLINIC既卸妝清潔孖寶,希望可以藉此洗出漂亮肌膚啦...


LEADERS CLINIC 激煥去角質深層卸妝霜 $140/300ML

含有橄欖油成分,能溫和地把彩妝殘留溶解清除;植物性BETAINE(甜菜鹼)成分能清除老化角質,配合白米粹取物,能令暗啞而粗燥的肌膚回復明亮潤澤;加上滋潤肌膚的木瓜粹取物,以及有緊緻作用的膠原蛋白及彈力蛋白等等,持續使用,能令肌膚回復緊緻,更乾淨,更有彈力..


豐盈既CREAM狀質地,好易推開,每次大約用1粒櫻桃既份量已經足夠..


將卸妝霜O係乾既面上按摩,直至彩妝開始溶開,再用TISSUE抹乾淨全面,再過水,呢個係我自己既使用方法,不過你亦都可以按完唔用TISSUE抹直接過水,就會較為滋潤一D,但我喜歡清爽既感覺,所以TISSUE OFF後會再過水...

卸完皮膚依然好有光澤同彈性,乾淨得黎唔會有繃緊既感覺,當然眼部彩妝同防水產品,要用專用卸妝液比較好,但底妝同其他唔防水既妝容,一次過已經可以卸除晒,O係冬天用CREAM狀卸妝產品最好,因為對皮膚拉扯比較少,又會比較滋潤,唔怕天氣乾嘛..


LEADERS CLINIC 激潤膠原蛋白保濕潔面泡 $118/170ML

含有在海洋抽取的膠原,保持皮膚的水分,提升皮膚彈力和光澤;而弱酸性配方,在潔膚的同時,能維持肌膚的天然保護膜,不像一般的潔面用品帶給肌膚負擔,保持柔嫩,讓肌膚持續散發年輕光釆;早晚使用,能令皮膚保持彈性,緊緻如同年輕皮膚..


膏狀CLEANSER只要好少份量,加水已經可以有大量泡沫..


O係微濕既面上按摩,D泡係會愈按愈CREAMY O架,所以我都不知不覺比平時按耐O左,因為個質感實在太舒服啦,過完水皮膚好乾淨,清爽得黎又唔會好乾,呢幾日濕度只有2X-3X%,但我早晚用佢都OK;弱酸性既CLEANSER果然好適合敏感皮膚使用,天氣點轉都好,我都冇泛紅乾燥既感覺,真係好溫和..

用完卸妝清潔孖寶一個星期,皮膚變得細緻平滑O左,冇咁易出酒米粒粒,可能因為面部肌膚變得乾淨,之後搽既護膚品都特別吸收,皮膚就可以KEEP住水潤健康啦..

銷售地點:

全線萬寧獨家發售
http://www.leadersclinic.hk

沒有留言 :

發佈留言