2010年12月13日星期一

我愛假眼睫毛: 日常篇~

因為係假眼睫毛愛好者,所以平時最鐘意上網搜尋下邊度有平靚正既假眼睫毛買,一般我多數用台灣出既,雖然好用不過價位唔算好平,而且要搵買家代買,有D麻煩;而淘寶既假眼睫毛就最平,不過要買上好多盒先可以抵除運費;最近見到有BLOGGERS推介一間香港既網上商店,假眼睫毛既種類好多,而且價錢唔貴,真係試得過喎...


M153-B 中間長交叉假眼睫毛 $11.7


雖然睇落有D長,不過戴O左上眼唔太覺,都幾自然,而且個邊唔會好硬,用成日都OK..


呢款真係唔錯,交叉型好O岩日頭返工OR怕誇張既人用..


ES A101 10對一盒黑假睫毛 $17.94


配合呢款咁濃密既EYELASH,我畫O左好粗既EYELINER,出黎效果好GOOD FIT,如果係新手用就可能覺得太勁啦,但我已經係貼慣假眼睫毛就覺得OK..


影相唔會好誇張,但明顯睇到D EYELASH,好O岩夜晚OR有EVENT用...

P.S. 我仲有幾款PARTY用EYELASH,有興趣既要留意我黎緊既SHARING啦..

KKCENTER HK

沒有留言 :

發佈留言