2010年11月24日星期三

每日一SAAAAA......LCARTIN美佳纖

平時睇電視廣告,都記得有個維他命C水溶片既最新口號" 每日一SAAAA...",不過今次我唔係飲佢,係飲用方法同佢一樣咁方便,不過係燒脂,排毒,美顏一TAKE過既LCARTIN美佳纖水溶片


LCARTIN美佳纖水溶片 $188/1盒20片@MANNINGS

由瑞士NOVELTY PHARMA樂維力藥廠研發,具有燒脂纖體、排毒、美顏、抗衰老和增加體力等多種功能,讓長期缺乏運動的妳不用節食也能控制體重..


--L-Carntine 美國FDA 認可有效燒脂控制體重人體氨基酸

--L-Carntine +Q 10 增強燒脂瘦身功效

--Q10 + Green Tea Extract 抗氧化兼抗衰老劑更可以美白淡班

--Vit B Complex 維生素B 具有美肌作用


每日一片都幾方便,O係公司會用冷開水沖一大杯黎飲,通常都係朝早空腹時飲,味道甜甜地帶果汁味,都好易入口..

最初飲用幾日,冇咩明顯效果,到飲用到一星期左右,就覺得排便量多O左,但又唔會引起肚痛,而且一向我好鐘意食零食,我亦知道呢個係我既死穴,因為我可以食零食食到正餐都SKIP埋,呢個係好唔健康既一個壞習慣,但飲O左佢,"口痕"想食零食呢個情況,似乎少O左發生..

再加上呢幾日病O左,O係冇胃口又要戒口既情況之下,我食足20日瘦O左5磅,肚腩仔都細埋,當然病都會瘦D既,但之前我未病時,食佢十幾日都已經瘦O左3磅,最緊要係佢冇任何副作用,食得安心又放心,而且只要每日一片好方便,因為我好怕一日要食幾次,又要限住食飯前幾多分鐘食O個D瘦身產品,好難有恆心KEEP住食O架,都係呢個方法O岩我D想瘦又懶既人..

沒有留言 :

發佈留言