2010年11月9日星期二

LUCIDO-L透明質酸美髮系列EVENT~~

有睇過我捲髮文章既都應該知道我係LUCIDO-L捲髮水既SUPER FANS,因為佢真係又平又好用,所以上星期獲邀去參加LUCIDO-L EVENT真係O岩晒我,可以試埋佢新出既透明質酸美髮系列..


為配合透明質酸系列,所以佈置都係以藍色為主,是次EVENT O係佢地OFFICE舉行..


擺設當然唔少得主角LUCIDO-L透明質酸系列,仲有點心同波子汽水,D CAKE仲好靚..


EVENT開始後,首先介紹下LUCIDO-L既品牌同發展,仲有日系髮型歷年既變化..


之後就重點仲介紹出既透明質酸系列,1G透明質酸就可以鎖住6L水份,真係好勁喎...


即場仲請O左HAIR STYLIST親身示範下,搽上透明質酸噴霧同精華液,真係有明顯既分別,我仲有即場O係自己頭髮試下個噴霧,真係即時順滑好多...


仲有個小測試,睇列LUCIDO-L既透明質酸同水滴分別入沙中,透明質酸係即時被吸收晒,證明佢滲透力好好,而水就好耐都未被吸收...


最後我地每人都有份GIFT拎走,有好多野呀,今次真係有排用LU...


不過當然要即刻返去試O左LUCIDO-L透明質酸噴霧同精華液先啦,想知佢有幾好用,就要留意下星期出既試用啦...

沒有留言 :

發佈留言