2010年11月20日星期六

白滑之選: NATURE & CO VITAL PURIFY LIFT MASK

早前O係WATSONS FACEBOOK登記,得到NATURE & CO新出VITAL PURIFY LINE既試用網,一SET3件包括有TONER,MILKY LOTION同LIFT MASK,個BA姐姐仲好好人,比多包我,HOHO...


一SET3件裝,之前見到KB既SHARING講到個MASK咁正,我都忍唔住即刻開黎試佢先...


VITAL PURIFY LIFT MASK 180G @ WATSONS


係CLAY/CREAM狀MASK,因為佢一包份量都幾多,所以我敷得有D厚,佢寫敷5MINS,不過我見佢咁厚,就敷10MINS先洗面..


WOO.....見唔見到???敷完真係又白又滑,仲有DEEP CLEAN既作用,O岩晒我D唔可以用太STRONG清潔MASK既皮膚,因為天氣比較乾,所以敷完最好跟手整個保濕MASK,其實我2包SAMPLES已經用晒O架啦,好想去買罌貨SIZE用,以前佢出美白LINE個布甸MASK我都已經買過,真係好用又抵用O架,睇黎呢個LIFT MASK都要列入我既SHOPPING LIST啦...

沒有留言 :

發佈留言