2010年11月18日星期四

清貨行動: ACTION 30

轉季之後,皮膚變得好乾,所以SKINCARE用既速度都快O左好多,而且仲有D用O左好耐既化妝品竟然用完喎,真係超開心....


左起:

CLINIQUE ANTI-BLEMISH OIL CONTROL CLEANSING MASK 100ML

--由2月頭開始用,到而家先用完,足足用O左接近10個月呀,因為我皮膚偏乾,所以平時只係敷鼻同下巴位,或者有暗瘡時當消炎MASK,佢清潔既效果其實只係一般,不過就好溫和,敏感皮膚都用得到..

AINHOA EXTREME EYE ACTIVE REPAIR 7ML

--有埋按摩走珠設計真係好方便,GEL狀好易吸收,用完對眼真係FIRM O左而且去到水腫,不過1枝得7ML,其實唔太襟用,個多月就用完LU..

DR. CI:LABO AQUA COLLAGEN GEL EX 20ML

--真係好保濕既GEL,秋涼天氣都O岩用,之前好乾,我搽厚O左當SLEEPING MASK用添呀,所以佢先咁快用晒...

DECLEOR LIPBALM

--家姐比既LIPBALM,有少少香薰味,搽上咀有D GLOSSY但唔多夠潤,夏天用都還可以,一入秋就明顯唔夠..

MUJI BLUSH

--年初減價時買既,個色我幾鐘意,係BEIGE自然色,近年唔太鐘意用PINK/ORANGE既色,BEIGE最LIKE,用埋手頭罌GEOFLAIR我會再入貨..


SOFINA BEAUTE化妝水II 160ML

--老實講,夏天用O個時有少少LUP,其實係覺得佢吸收得有D慢,所以用用下擺埋O左,到一轉季皮膚好乾,拎出黎用就覺得O岩晒,好在仲有1枝,應該夠我用個冬天既..

JUSCO $10洗樸水

--已經長買長用...


STEMCELLO EGF VITAMIN C SEUM 30ML

--超級水狀既精華,搽上面快吸收得黎其實都夠潤,只係價錢唔算平,不過ANTI-AGING野都係貴O架啦..

MJ MASCARA

--又係2月O個時開黎用,不過佢防水係OK,但唔太防溶,搽O左都會甩,所以用用下擺埋O左,見過O左大半年係時間要丟LU..

INTERGRATE EYEBROW PENCIL

--呢枝眉筆真係用O左我好耐,起碼有3年以上啦,因為佢係扭出黎唔使刨,而我又只係輕輕畫下眉尾既關係,真係好襟用,但佢個啡色好自然,幾靚...


SOFINA WHITENING ESSENCE 50ML

--3月時開既ESSENCE,因為中途有其他ESSENCE要試既關係,所以成日用下又擺埋,用下又擺埋咁,要而家先用完,不過佢質地保濕又有D滋潤,而家用都OK..

MANE'N TAIL HERBAL GRO SPRAY 178ML

--平時洗完頭7成乾時噴佢最好,乾O左會好SMOOTH,但朝早乾頭髮噴,如果噴得多就會有少少LUP..


美肌之誌淨白淡斑納米化妝水 120ML

--香味都幾勁既TONER,不過尚算保濕,搽O左GEL/CREAM MASK打底再加佢當TONER MASK敷唔錯..

ERNO LASZLO TRANSPHUSE EYE CREAM 2ML (SAMPLE)

--幾夠潤而且唔太LUP,秋冬用好O岩..


CAUDALÍE VINOSOURCE QUENCHING SORBERT CREME 40ML

--好保濕而且快吸收,我多數當DAY CREAM用,秋涼時份仲O岩用,但再乾D就唔夠啦,不過佢敏感皮膚都用得,幾溫和...

沒有留言 :

發佈留言