2010年11月4日星期四

PANTENE PRO V BLOGGERS' GATHERING

或許係最近開始入秋轉季既關係,所以唔止護膚品,連洗髮護髮產品既廣告都打得好兇,其中最令我印象深刻既,必然係台灣名模林志玲小姐O個個,除O左人靚頭髮靚之外,提出既"頭髮都有髮齡"呢個概念,令我真係體會到,原來唔止皮膚要抗老化,頭髮都要O架!!


上星期出席PANTENE O係灣仔LA CUCINA ITALIANA舉行既BLOGGERS' GATHERING,環境幾有FEEL而且同大家都傾得好開心...


因為早到既關係,所以即時做O左個HAIR TEST先,測試下使用免沖洗護髮乳液前後既分別,同埋我頭髮既髮齡係幾多...


結果係我D頭髮實際同應有髮齡相差唔多,不過因為有染髮既關係,除O左韌度唔錯之外,潤,柔,亮度都好差,用完免沖洗護髮乳液之後,升幅得好勁呀,綜合指數仲升O左超過一倍...


完成HAIR TEST之後,就由PANTENE PR COLIN開始介紹今次既PANTENE PRO V髮芯滲透修護系列...


之後當然就係GATHERING同食飯時間啦,同BLOGGERS仲有好NICE既PR NICOLA一齊傾下食下,2個小時好快就過去啦,不過食物我就麻麻O岩,只有個PASTA比較好,但可以識下新朋友都唔錯...


臨走當然有一SET髮芯滲透修護系列返去試用啦,等我試足10日,睇下效果如何先...

沒有留言 :

發佈留言