2010年6月7日星期一

在減肥的一天重新出發PART III (最終回)

時間真係過得好快,我已經完成飲用KILO OFF的20天療程,效果如何??睇落去就知..
今次試用我有分兩個階段,第1-10日同第11-20日...
試用日期
效用
1-10
--食量明顯變少,連平時每日都要吃的零食亦戒得7788
--水腫問題有改善,體重減了2,脂肪少了1%
11-20
--這個時間是經前的日子,食量比之前多,而且零食也吃多了
--經前我的水腫問題嚴重,體重會增加3-4,不過今次維持不變
--沒有明顯的經期水腫,脂肪持續再少了1%
總結
--KILO OFF有飽肚感,的確可以減少食量
--體重沒有明顯減了許多,只有2磅不過改善水腫問題十分有效
--脂肪率亦持續減少,總共減去2%
效果真係比我想像中理想,估唔到佢去水腫係咁WORK既....

用後感:
磅數上雖然唔係減好多,不過因為改善到水腫,個人整體望落去係覺得瘦O左,而且我每個月一到經前,往往會重3-4磅不等,仲會食多好多野,但飲O左佢就真係有幫助,1磅冇重到好驚喜,雖知我第11-20日係食得唔少O架,麥記薯片雪糕樣樣都有(HEHE...大家千祈唔好學,經前我係有少少失控...>_<...)...
完成O左呢個20日既療程,如果覺得效果未係最好,仲想再瘦D,係可以隔15日再進行O架,我覺得停下等身體適應再繼續,好過連食好幾個月,一下子停O左唔食,因為咁樣好難維持得好O架,而且計起上黎都冇咁貴嘛...係咪??

有興趣可以去呢個網址睇下:

沒有留言 :

發佈留言