2010年6月17日星期四

夏日新寵: LANEIGE SNOW BB CREAM SPF41 PA++

自從韓國既BB CREAM引入O左香港之後,近幾年我都鐘意用佢代替平時既底妝,粉底少買O左好多LU,BB CREAM既好處係用手上已經OK,唔需要好有技巧都O岩用,所以無論係化妝新手定好似我呢D日日都要化妝既OL,使用上都毫無難度...
今次試用既係LANEIGE最近推出既全新SNOW BB CREAM SPF41 PA++,真係O岩晒我心水,正如我文章開頭所講,我真係BB CREAM既超級FANS,不能一日沒有它...
LANEIGE SNOW BB CREAM SPF41 PA++ $260/50ML
佢有2隻色,我試用既係NO.1 SHIMMER BRIGHTENING BB
除O左係化妝品BB CREAM之外,佢既成份仲可以有美白,保濕,抗衰老O架..
樽口好細,唔怕一下吱太多,容易控制分量...
吱出黎係CREAM FOAM,呢個份量其實已經夠全面用..
推開明顯係好水潤,而且好透薄..
搽勻之後超貼薄,同本身既膚色融合..
遮暇度方面都OK,不過因為佢比較透薄,用佢遮暗瘡印我會重點重覆印上,之後再上一層碎粉,遮到7-8成O架...
另外遮紅方使好得,只要薄薄搽一層,面頰既泛紅冇晒,VERY GOOD!!!
底妝只係搽O左BB CREAM,膚色已經均勻好多,有光澤但唔覺厚,不過當然暗瘡同毛孔係遮唔晒,如果想效果更好,要再加遮暇膏同碎粉上去,不過只用佢已經遮到咁多真係好滿意,最重要係佢真係好水潤透薄,因為夏天無論係外出定係O係室內冷氣地方,都好易溶妝,所以薄貼好緊要O架...
另外佢防曬系數都好足夠,有SPF41同PA++,可以防禦UVA同UVB,成份仲有美白同抗衰老功效,不過因為試用時間唔長,未睇到真係效果,但可以肯定既係,呢個夏天我又多個新寵啦..
LANEIGE SNOW BB CREAM SPF41 PA++要7月1日O係香港先正式發售,但而家有PROMO,只要6月30日前,可以用$230預訂,有興趣既SIS要快D去各大門市預購啦,因為7月1日開始,就變番$260......

門市可以去LANEIGE官網參考:

沒有留言 :

發佈留言