2010年6月12日星期六

私甲會+畫甲第三回: 大花花~

今日又係我地私甲會既日子,地點依然係BEAR既屋企呀~~~出席既當然有阿BEAR啦,仲有我,ELYSE,MNWL同LAZYBONE...
最近鐘意O左畫甲,所以拎晒所有油彩工具去玩,點知個個都係玩畫甲喎,HOHOHO....只有MNWL唔係,佢仲要有專人服侍BOR,幾嘆~~~
上次黎唔到既MNWL,我想試佢D OPI DESIGNER SERIES好耐啦,於是一早叫佢拎晒比我玩,真係好靚好閃又實色,果然係貴得有道理,今次我畫甲個底色,就係用O左佢其中一枝閃紫啦...
第一次畫花,其實麻麻地,因為枝畫黑色既筆唔夠幼..
但遠睇都OK既...
而且呢個花畫埋右手都得..
最後係BEARBEAR幫我買既JUSCO $10 TOP COAT....
HOHOHO......鍚晒你呀!!!我搵O左好耐啦....
P.S. 仲有另一位KAYEBABY幫我都買O左枝,真係好多謝你地呀~~
平時我地玩到6點到就散O架啦,不過我地竟然整完甲O係度吹水吹到不知時間,成7點幾(就8點啦)先醒起已經好晏,證明真係吹得好開心...期待下一次呀~~

沒有留言 :

發佈留言