2010年6月25日星期五

港島甲聚+螢光花甲

平時去玩甲,好多時都要過海,對於我地呢班港島人有少少遠啦,所以雨娜佢地就搞O左個港島甲聚,地點O係CWB,方便我地玩甲~~
上星期日係我地第一次GATHERING,人數好似有約10位,去既係一間樓上CAFE SHOP,因為時間尚早既關係,我地O個個下晝真係包場玩咁滯,冇其他客人O架,好爽!!!!
當日我點既LUNCH...都OK既,係淡味O左D...
O個日我同KAYE,MOCHA共用一張枱玩,不過我D甲油去晒另一張,HAHA..
今次試O左KTY帶黎CHINA GLAZE既螢光色...真係好SHARP好鐘意...
不過影相真係食晒色,真人係螢光好多O架...
我地由2:00玩到6:00先走,真係好開心呀,希望下次再去.....

沒有留言 :

發佈留言