2010年6月16日星期三

DR. SWISS 嬰肌水活修護原液

夏天黎到,大家都只係關心邊隻新出既美白好用,邊隻防曬夠勁,但其實O係香港呢個又濕又熱,仲要成日開冷氣既地方,保濕先係護膚既首要條件,如果做得唔好,搽幾多其他野都係無用O架...
嬰肌水活修護原液
BB SKIN DEEP MOIST SERUM
$220/15ML
以微囊包裹氨基酸,高分子透明質酸及高效補濕的水活精華為肌膚傾注充沛的補濕因子,迅速提升肌膚的水分,瞬間回復飽滿潤澤,改善深層乾燥,重建角質層構造,令角質柔滑,發揮更佳的防禦力保護肌膚,令水分不易流失,保濕功效更持久.諾貝爾得獎技術表皮細胞生長因子 (EGF) ,令老化肌膚健康再生,解開逆轉肌齡,回復青春,綻放如絲般的柔滑光澤
高效持續柔潤補濕,肌膚回復飽滿:
水活修護原液質感輕柔水潤,補濕滋潤複合精華為肌膚持續提供補濕及美肌營養,成分滲透至深層,迅速提昇肌膚的水分,滋潤成分於肌膚表面形成滋潤薄膜,令水分不易流失,肌膚內外回復潤澤飽滿
修護缺水肌膚 ,重現細緻光澤:修護因缺水而出現的乾紋,脫皮及粗糙紋理,補濕活膚,令肌膚回復柔滑,持續使用可提升肌膚質素
加強肌膚防禦力,回復幼滑無紋美肌:保護肌膚防禦乾燥引起的刺激及老化,活躍肌膚的儲水機能,持續高效補濕儲水,撫平乾紋及預防演變成皺紋,回復幼滑無紋的完美肌膚

試用日期: 9日 (早晚各使用一次)
皮膚性質: 混合偏乾,易敏感起粒粒
白色乳液狀....
推開變透明,完全被皮膚吸收晒..
發泡膠TEST一下佢既清爽度...
用力壓最多都係得3粒發泡膠貼到,真係好爽身...
左: 使用前,皮膚明顯乾一D...
右: 使用後,可以見到皮膚濕潤好多,有光澤..

用後感:
本身我皮膚好易缺水,長時間O係冷氣地方更加嚴重,係會有油出粒粒,個妝好易溶添,但同時又會甩皮,所以保濕產品對我黎講係非常重要..
DR. SWISS嬰肌水活修護原液雖然係乳液質地,不過推開其實好清爽,皮膚吸收得好快,搽O左佢之後我如常用番自己既MOISTURIZER,但上妝時已經覺得冇之前咁乾,最明顯係O係冷氣地方出油少O左,皮膚比之前有光澤感...
不過有時真係覺得皮膚太乾,甩皮上粉有困難時,我會額外再用1泵既嬰肌水活修護原液溝濕粉搽,真係即時解決到甩皮既問題,粉底亦都貼服一D,呢個係另一個使用既方法,我覺得好WORK...
一般我用2泵已經可以搽埋頸,所以唔好以為佢細細枝得15ML咁少,其實係夠用3-4星期O架啦,而且佢係開架品牌,補貨好方便,唔使專登出去COUNTER買,隨時入貨都得...
有興趣可以去佢地既官網睇下:
仲有FACEBOOK FANPAGE:
ADD O左就可以第一時間知佢地既PROMO啦....

沒有留言 :

發佈留言