2010年6月4日星期五

又黎團購收穫: 平到笑涼鞋~~

繼上次對閃爆涼鞋之後,我都買多對CHEAP CHEAP涼鞋玩下...
拿.....唔係講笑,淘寶野本身都CHEAP O架啦,佢仲要係CHEAP CHEAP,可想而知幾平...
呢D幼繩羅馬鞋一向都唔係我杯茶,因為本身對腳肥大肉厚,會似扎糭咁,所以買佢只係因為----------------"平"...
著上腳,比想像中好O架啦,瘦人應該會靚,可惜我唔係...
不過我都係著LEGGINGS OR長JEANS既人,COVER到一D其實又OK...
好啦,想知佢幾平??多謝$27人仔....我搵人代買再計番港紙,都係$43,著落街買下野都抵啦,不過呢間野款唔多,勝在夠平....

沒有留言 :

發佈留言