2010年6月9日星期三

CELGEN SUN PROTECT SPF30

O係夏天,防曬係大家必買既產品之一,而香港又熱又濕既天氣,令到唔少人選擇防曬方面,除O左防曬系數要足夠之外,清爽既乳液質地都係佢地既首要條件...
不過,呢個諗法只係O岩O左一半,因為人既皮膚唔係日日都一樣,往往會受天氣同身體狀況產生變化,就以我為例,O係夏天平時係混合性皮膚,但因為成日處於冷氣地方,有時皮膚會好乾,甚至有甩皮既現象,所以除O左清爽既防曬之外,滋潤度高一D既防曬,我都同樣需要...
CELGEN SUN PROTECT SPF30 $128/70G
-- 適合所有膚質,特別是需要水份乾燥及老化皮膚
-- 它能保護皮膚免受紫外線的照射,增添亮麗
-- 具有抗菌和抗老化的功效
-- 以桂皮酸鹽作為天然的抗紫外光成份
白色CREAM FORM質地..
睇落比較杰身,不過延伸力好好,易推開...
而且搽完好快被皮膚吸收...

試用日期: 8日
皮膚性質: 混合偏乾,易敏感起粒粒...
質地: 白色CREAM..
味道:清香,有D似爽身粉味...

用後感:
文章最初都提及過,而家雖然係夏天,不過因為成日開冷氣,我皮膚有時都會出現乾燥,甚至甩皮既現象;但日頭出面既陽光咁猛熱,又唔可以唔搽防曬喎!!!!而本身用開既都係比較乾爽一D既防曬,滋潤度略嫌不夠....
CELGEN SUN PROTECT SPF30 就好O岩呢個時候用啦,初初吱出黎既時候,見到佢都幾杰身,有D擔心佢會唔會好LUP太潤,不過推開之後就知,根本好快就被皮膚吸收晒,一D都唔LUP,而且有適當既保濕同滋潤,令皮膚長時間O係冷氣地方都可以防止水份流失,KEEP住水潤...
平時我會搽O係護膚程序最後一個STEP,之後就可以即刻搽粉化妝,當埋佢係BASE用都完全冇問題,而且佢有成70G算幾大枝,所以我有用埋黎搽頸同手臂,一樣唔LUP而且唔會有流白汗既情況出現....

如果對CELGEN有興趣可以去以下網址瀏覽:

沒有留言 :

發佈留言