2012年3月6日星期二

PREMIER SHAMPOO FOR DELICATRE AND THINNING HAIR

自從出黎社會工作之後,個頭長期都KEEP住染..
初時都唔覺得D咩,只係頭髮係比較乾燥易開叉..
不過日子有功呀....過多幾年之後,先發覺頭髮量係比以前少O左..
所以近年我都鐘意搜尋不同既頭皮頭髮護理用品..
早前O係C竇買開野,見到佢同唔少客仔都話呢枝PRIMIER SHAMPOO有料到..
見唔貴就入枝玩下...



PREMIER SHAMPOO FOR DELICATE AND THINNING HAIR
$150/400ML
(而家已經加番$170)


淡黃色GEL LOTION狀..
比平時用開既SHAMPOO稍少少..
草本味道..
加水易起泡,不過唔算豐盈..



唔好期望用完頭髮好SMOOTH..
你有用過防脫髮或者改善頭皮既東東應該都知道..
呢類產品多數都係清爽為主.
所以用完佢過水O個刻,係有少少啜手FEEL..
不過之後用番CONDITIONER就OK啦..

我係每日都洗頭既人..
初初用冇咩特別,不過到第4-5次開始,發現去水塞個位明顯甩少O左頭髮..
雖然我未係去到好稀疏D人,不過我都想可以厚番D..
而且最近天氣好濕,用佢頭皮好乾爽舒服..
所以我會再回購..

沒有留言 :

發佈留言