2012年3月15日星期四

春夏塑身方案: KILO OFF 3D收緊塑形啫喱

 
凍冰冰既日子,我最喜歡用上身體按摩油滋潤皮膚兼去水腫..
不過春天已經黎到,再用油搽身就會覺得太笠啦!!(除非你去美容院比人按摩啫...)
但有部份會發熱既SLIMMING產品我又唔太鐘意,咁點好呢??



可以一次過殲脂、去水腫、美白既..
KILO OFF 3D收緊塑形啫喱 $/150ML就完全滿足晒我既要求喇...



法國生產既SLIMMING GEL...
每次用只要$1硬幣既份量就可以..
當然係逐個部位計啦,例如肚腩、大腿、拜拜肉、大腿等等...
輕壓同時打圈按摩至吸收..



透明淡黃色GEL狀質地,帶有少許西柚味道..
易於推開而且適合按摩使用..
搽完皮膚夠保濕唔乾,而且清爽唔笠.

有留意我網誌既朋友都知道我正在試食消脂產品..
不過我亦都有配合食得清淡一點同做下運動..
身型尤其腰腹之間係有明顯改善..
不過,手腳四肢就完全唔見成效..
所以收到呢枝GEL之後,我集中按摩大腿同手臂位...
WOW.....用O左有兩個星期多,終於有瘦到啦..好感動T_T
大腿減O左1CM,手臂減O左0.3CM..
我已經好滿意啦!!!

比個TIPS大家,想成效更快,除O左早晚搽之外..
運動前搽我覺得仲WORK!!!
而且佢唔刺激皮膚(唔會覺辣O個D),就算會出汗都唔會有過敏..
當然你唔好搽完去游水啦...=_=

http://www.kilooff.hk

沒有留言 :

發佈留言