2012年3月12日星期一

終於搵到隻敏感肌都用得既CLAY MASK @ ORGANIC NATRALOX

 
日常既美容護理,除O左早晚搽上合適既護膚品之外..
相信唔少人都有一星期敷1-2次DEEP CLEAN同MOISTURE MASK既習慣...
不過我皮膚狀況時好時壞,要遇上一隻唔會過敏、令皮膚變乾、清潔力高既CLAY MASK實在係好難..
數數手指,我亦都已經差不多半年無用過DEEP CLEAN MASK啦,消炎MASK倒是有用下..



最近ORGANIC NATRALOX PR得知我既情況..
貼心地送上佢拍心口話好溫和既ORGANIC PURIFYING CLAY MASK俾我試下..
仲有我愛用既ORGANIC HYDRATING SERUM(重溫按此) ..
ORGANIC HYDRATING MASK用黎敷完CLAY MASK作補水之用..



ORGANIC HYDRATING MASK
--蘊含豐富營養的天宮有機植物萃取成分配方,包括有機認證庫拉索蘆薈及卵磷脂
--修護肌膚及深層保濕,刺激膠原蛋白再生
--改善皮膚的整體狀況,可令暗啞、疲倦、缺乏神采的肌膚重現光澤生機

ORGANIC PURIFYING CLAY MASK
--面膜中的高嶺土等礦物及外加天然有機的植物成分,達到深層清潔毛孔內的污垢
--平衡油脂分泌、收斂毛孔
--促進血液循環及改善暗啞膚色的功效



白色CREAM狀,輕易推開..
無任何味道..



全面搽上薄薄一層..
會慢慢變乾..
等15分鐘之後洗淨..



油脂粒、暗粒、泛油、毛孔都有明顯改善...
膚質望落係乾淨O左,膚色亦都均勻一點..
第一次敷時有少少拿既感覺,不過過水後完全無泛紅過敏..
之後再用已經無任何感覺啦,可以安心使用,HOHO...
而家我都KEEP住一星期至少用1次,如果濕度好高既日子仲會用2次添..
終於有隻CLAY MASK係用得O架啦,好開心^^



淡黃色GEL CREAM狀..
有點草本植物味道...



使用方法同CLAY MASK有所不用..
HYDRATING MASK係需要厚敷,而且只要5分鐘時間..
真係早上當QUICK MASK都可以..
如圖中所見我係搽得幾厚下,不過佢好易清洗..
敷完皮膚水份、彈性增加O左,摸落仲SMOOTH一點..
我仲有用佢黎做導入,保濕功效就更加好..

銷售點:
HARVEY NICHOLS
MIMINGMART
http://www.organicnatralox.com/

沒有留言 :

發佈留言