2012年3月20日星期二

ESTEE LAUDER CYBER WHITE BLOGGER活動+全新BB CREAM試用分享

 
已經不是第一次到訪ESTEE LAUDER位於時代廣場既BEAUTY CENTRE..
不過房間內佈置得咁椰林樹影既彷沙灘戶外LOOK,就真係從未見過...
令大家O係3月天時都感受得到夏天即將到來啦....



個景令我即時諗起"馬來亞春色,綠野景致艷雅.."
應該要同我差唔多年紀先會有共鳴:P..



幾有闊太渡假FEEL...
P.S. 拍埋現場兩位外藉男士身邊應該仲似,HAHAH



夏天成日都要同陽光玩遊戲..
美白同防曬當然唔少得啦...
ESTEE LAUDER CYBER WHITE系列今次就推出新成員..
CYBER WHITE BRILLIANT CELLS NIGHT
CYBER WHITE BRILLIANT CELLS EXTRA INTENSIVE BB CREAM MULTI-ACTION FORMULA SPF35/PA+++


星級化妝師LEO仲同我地示範下點用新產品添..
精華同晚霜要用輕柔手法按壓穴位..
可以吸收得更好又RELAX..



而化妝方面,用上新出BB CREAM..
再重點印上遮暇膏..
最後用碎粉定妝即可..
方便又慳時間...



BA即場仲用晚霜同我地作HAND MASSAGE添..
好豪咁用成大粒櫻桃份量按..
即時柔軟番晒^^



活動完畢..
每人都手拎一袋3件新產品返去試...
其實已經用O左將近兩星期...
今回就先分享BB CREAM先啦...



ESTEE LAUDER CYBER WHITE全能細胞亮白防曬調色底霜 SPF35/PA+++
$350/30ML

--一次過瞬間明亮、改善膚色及保護肌膚
--結合高度SPF防曬及先進亮白功效,遮暇效果無比自然
--隱沒肌膚一切瑕疵,使肌膚均勻有致
--整天讓肌膚保持清盈無瑕,杜絕面部過盛油脂
--蘊含調色因子,能均勻調節膚色



CREAM狀質地..
看似杰身但推開幾水潤..
薄貼有光澤..



搽上面感覺幾保濕,亦帶點滋潤感..
非常薄貼,一般印/斑點使用前後沒有太大分別..
遮暇度比較低,不過膚色係有均勻一點..
顏色只有一個,比我原有膚色略深,但推薄後就幾O岩色..



平時我習慣上BB CREAM都係用SPONGE推到好薄好薄..
之後再上CONCEALER,同碎粉.所以對我黎講佢都OK好用..
但貪快想只搽佢就出得街,除非你皮膚真係冇咩瑕疵就可以既,但我就一定唔得啦..
不過佢真係幾防溶,夏天用唔錯,又有SPF50/PA+++...


P.S. 下回分享埋CYBER WHITE精華同晚霜..
待續.......

http://www.esteelauder.com.hk/

沒有留言 :

發佈留言